"לא נשכח ולא נסלח": נציגי העדה האתיופית באשדוד מצטרפים למחאה הארצית הגדולה

$(function(){setImageBanner('c4c1904c-dbb3-41d2-9d71-b00bd933fd6d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

הבוקר (ד') נפגשו נציגי הקהילה האתיופית באשדוד להדלקת נרות לזכרם של ההרוגים בני הקהילה, משם הצטרפו למחאה הארצית הגדולה שנערכה בתל אביב. עורך דין אייצ'לותם מסלה, ממנהיגי הקהילה האתיופית באשדוד: "זו לא הפגנה של הקהילה בלבד, זו הפגנה של כל מי שמאמין בזכויות האדם"

נציגי הקהילה האתיופית מדליקים נרות לזכרם של ההרוגים בני העדה

אלפי מפגינים צפויים להשתתף בהפגנת המחאה, ככל הנראה הגדולה ביותר של הקהילה האתיופית מאז שנת 2015, שתחל היום (ד') בשעה 15:00 בצומת עזריאלי בתל אביב ותסתיים בכיכר רבין. גם הקהילה האתיופית בעיר החליטה לשבור שתיקה והצטרפה למחאה.

הבוקר נפגשו נציגי הקהילה במרכז רובע ו' להדלקת נרות לזכרם של ההרוגים, בני הקהילה, ביניהם גם האחרון - יהודה ביאדגה (ז"ל) שנורה למוות ע"י שוטר, בתקרית שהסעירה את המדינה.

בני העדה האתיופית בהפגנת מחאה

רק לפני כחודשיים התכנסו בני העדה האתיופית בעיר בסמוך לתחנת משטרת אשדוד כמחאה כואבת על המעצר הכוחני של הנער האתיופי בבית הספר מפתן חרמון והראו את נכונותם לעמוד זה לצד זו ברגעים החשובים.

עורך דין אייצ'לותם מסלה, מי שהוביל את המחאה מול תחנת המשטרה ונציג מוביל בקהילה, מסר לאשדוד נט: "זהו יום מאוד חשוב מבחינת הקהילה וכן מבחינת החברה הישראלית. זו לא הפגנה רק של אתיופים, זו הפגנה של כל מי שמאמין בזכויות האדם, כל מי שמאמין שדמוקרטיה הינה ציפור נפשה של החברה הישראלית."

"אני מגיע בכל הכוח בכדי להרים את דגל החירות, עקרון השוויון בכל תחומי החיים ואת הזכויות שלי כאזרח ישראלי גאה" הוסיף מסלה, "אין לנו ארץ אחרת! אני מאחל לנו המון בהצלחה ובע"ה שנשיג את המטרות שלנו בהפגנה."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה