מדאיג: הקלות בה נכנס שוהה בלתי חוקי לישראל והגיע עד למלון באשדוד בטרם נעצר

$(function(){setImageBanner('4bf750fd-38ff-445f-8b03-f531e502ddf8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

ביום שישי עצרה משטרת אשדוד שוהה בלתי חוקי תושב רמאללה בן 28. חקירתו וכתב האישום שהוגש נגדו, חושף באיזו קלות נכנס השב"ח לישראל והגיע עד לבית מלון בעיר מבלי שאיש עוצר אותו בדרך. במזל גדול הוא הגיע לחפש עבודה ולא ביקש לבצע פיגוע תופת

צילום ארכיון: דוברות המשטרה

במוצאי השבת דיווחנו על מעצרו של שב"ח בן 28 תושב רמאללה, שנעצר יום קודם על ידי שוטרי משטרת אשדוד. היום הגישה המשטרה כתב אישום נגד השב"ח בגין כניסה בלתי חוקית לישראל ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

מכתב האישום עולה באיזו קלות נכנס השב"ח לישראל, משלם לנהג שיסיע אותו לאשדוד וכאן תופס מונית ומגיע למלון בעיר - שם הוא נעצר. המזל הגדול, האיש בא על מנת להתפרנס ולא כדי לבצע פיגוע - אחרת זה היה נגמר בפיגוע המוני.

כך נכתב בכתב האישום נגד השב"ח: 

בתאריך 15/12/2023 בשעה 16:00 או בסמוך לכך, נכנס הנאשם, תושב הרשות הפלסטינית מאזור רמאללה למדינת ישראל דרך גדר הפרדה כאשר טיפס על סולם וקפץ. בהמשך תפס טרמפ עם רכב ושילם לנהג 600 שקלים והגיע לעיר אשדוד. בהמשך לקח מונית מאזור של אולם אירועים בעיר ונסע למלון, נכנס ללובי וירד לקומה מינוס 1 בטרם נעצר.

בבקשה להארכת מעצרו של השב"ח עד תום ההליכים המשפטיים, נכתב על ידי המשטרה:

"המשיב הינו תושב הרשות הפלסטינית אשר נכנס לישראל בלא שעבר קודם תחת עינם הבוחנת של רשויות הביטחון ותחנות הגבול, זאת בעת שפרצה במדינת ישראל מלחמת "חרבות ברזל? ובעקבותיה הוכרז במדינת ישראל מצב ביטחוני מיוחד".

במשטרה ממשיכים וכותבים על המסוכנות הנובעת מכניסת שוהים בלתי חוקיים לישראל: "בימים אלו, לא מן הנמנע כי המסוכנות הנשקפת מאלו תושבי האזור אשר מצויים בשטחה הריבוני של מדינת ישראל ללא אישור או היתר, גדולה יותר מעיתות אחרות, בשים לב לכך כי בעת הזו מצויה ישראל במצב מלחמה בו המשק כולו מתפקד במתכונת חירום וסיבת הימצאותו של המשיב במדינה בעת זו למטרות כגון פרנסה מוטלות בספק, וקיים קושי לעמוד על כוונותיו האמיתיות של המשיב בשהייתו בישראל בעת הזו".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה