מזעזע: כתב האישום נגד שלושת בני ה-15 שהיכו עם קרש בראשו של בן 36 באשדוד - שעדיין נלחם על חייו

$(function(){setImageBanner('b5e3d65d-9659-41ed-9114-969b181374ef','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

התקיפה החמורה ברובע ו' בליל שבת לפני כשבועיים - כתב האישום שהוגש נגד שלושת הנערים בני ה-15, מזעזע בקלות בה אפשר כמעט לקחת חיי אדם בלי טיפת מחשבה, והכל בגלל רעש. שבועיים אחרי התקיפה הקשה, הקורבן עדיין שוכב מורדם ומונשם בבית החולים

הקרש ששימש לתקיפה הקשה (דוברות המשטרה)

האירוע הזה צריך להדיר שינה מעיני קברניטי העיר - חובה לעשות חישוב מסלול מחדש, להבין איך קורה ששלושה נערים רק בני 15, פוגעים באדם אחר על רקע ויכוח סתמי על רעש, פוצעים אותו באורח קשה מאוד ושבועיים אחרי הוא עדיין מורדם ומונשם בבית החולים ונלחם על חייו.

כתב האישום המזעזע נגד שלושת הנערים

מכתב האישום שהגישה עו"ד חן עסיס לביא עולה כי לפני כעשרה ימים ישב הקורבן עם חבריו בפארק באזור מגוריו, באותה העת ישבו בסמוך אליהם מספר קטינות אליהן הצטרפו שניים מהנאשמים עם חבריהם. בשלב מסוים, ביקשו הנאשמים וחבריהם מהקורבן וחבריו לשמור על השקט, אך הם סירבו. ובין שני הצדדים התפתח ויכוח, שאחריו עזבו שתי הקבוצות את המקום.

לאחר שעזבו את המקום, פגשו שני הנאשמים את הנאשם השלישי וסיפרו לו כי הקורבן וחבריו איימו עליהם בבקבוק שבור, מה שאילץ אותם לעזוב את הפארק. בתגובה לכך הציע הנאשם השלישי כי הם ילכו להתעמת איתם. לאור האמור, חזרו הנאשמים וחבריהם לכיוון הפארק, כיוון שהקורבן וחבריו כבר עזבו את המקום החלו הנאשמים וחבריהם לחפש אותם בסמוך לאזור ואכן איתרו אותם לא רחוק משם.

הנאשמים וחבריהם החלו ללכת אחרי הקורבן וחבריו, וכאשר הקורבן חצה את הכביש, הנאשם השלישי רץ לכיוונו ובאמצעות מקל שאסף בדרך מאחד מאתרי הבנייה, הכה אותו בראשו מאחור וברח מהמקום. במקביל איימו שני הנאשמים הנוספים על חבריו באמצעות סכין וגז פלפל שהיו ברשותם ולאחר אף ריססו את הקורבן בגז הפלפל, בעודו שכוב מדמם על הקרקע.

כתוצאה ממעשיהם נגרמו לקורבן שברים מרובים בגולגולת ודימומים מוחיים, הוא נאלץ לעבור שני ניתוחי חירום ובעת הגשת כתב האישום הוא עדיין שוכב מורדם ומונשם בבית החולים.

לנאשמים יוחסה עבירה של חבלה בכוונה מחמירה ולאחד מהם גם עבירת החזקת סכין ובמקביל הוגשה כנגדם בקשת מעצר עד תום ההליכים.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה