מטריד: אדם זר תועד מצלם ילד בן 8 משחק בביתו ונעלם (וידאו)

$(function(){setImageBanner('4bbc0f08-20b4-4fb1-8eac-e19819bf9e2b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

אמו של הילד, קרן כהן, טוענת כי בנה זיהה את הבחור מפעם קודמת שהוא צילם אותו בחשאי. בהתעמתות מולו הוא אמר לה: "רק צילמתי אותו משחק כדורגל, אני לא פדופיל". תלונה הוגשה במשטרה - צפו בתיעוד

צילום מסך מתוך מצלמות האבטחה

זה קרה ביום שישי האחרון. קרן כהן מאשדוד בדיוק קילחה את הבנות כשבנה רץ מהחצר וסיפר לה כי אדם זר צילם אותו מהרחוב. לדבריה, אירוע דומה התרחש כשבוע קודם והבן זיהה כי מדובר באותו בחור, שמסתבר כי ביקר לפני כן אצל אחד מדיירי הבניין שלטענתה לא מוכן לתת את פרטיו.

"לפני איזה שבוע הילד בא ואמר לי שמישהו צילם אותו בגינה" – היא מספרת לאשדוד נט. "באותו רגע לא ייחסתי לזה חשיבות, אמרתי לו שאם זה קורה שוב שיבוא ויגיד לנו, ואז יום שישי אני בדיוק מקלחת את הבנות והוא רץ אליי ואומר לי שמישהו מצלם אותו שוב".

"יצאתי לחצר וראיתי את הבחור הזה כבר הולך" – היא ממשיכה לספר. "צעקתי עליו והוא טען שלא צילם, אלא רק חשב לצלם כי ראה את הילד משחק כדורגל יפה. אמרתי לו באיזו זכות הוא פונה אליו בכלל, והוא מיד טען שלא עשה כלום ואמר שהוא לא פדופיל".

לדבריה בנה אמר לה באותו רגע כי זה אותו האיש שצילם אותו כשבוע קודם לכן. "מיד אמרתי לו שאני מזמינה ניידת משטרה, אבל אז הקטנה רצה לגינה והייתי חייבת להיות איתה רגע. הוא כמובן ניצל את ההזדמנות וברח" – היא אומרת.

בשיחה הקצרה שהייתה לה עם האיש, קרן טוענת כי הוא אמר שביקר לפני כן אצל אחד השכנים, אולם כאמור אלו לדבריה לא מוכנים לשתף פעולה. "דיברתי איתם מיד אחרי, הם סיפרו שהוא התקשר אליהם וסיפר שאחת השכנות חשבה שהוא פדופיל, אבל הוא טען שהוא לא צילם כלום".

בניגוד לטענות של האיש שלא צילם את בנה, בתיעוד מצלמות האבטחה רואים אותו בבירור שולף את הטלפון כדי לצלם. כעבור זמן קצר, הוא עוזב את המקום ופנה לדרכו. הבוקר, לאחר ששוכנעה על ידי חברים, ניגשה קרן להגיש תלונה במשטרה, אך היא יצאה בתחושת ספק שאכן הנושא יטופל.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה