מפקד מחוז דרום במשטרה על הגשת כתב האישום ברצח בני שלמה: "מסר ברור לעבריינים"

$(function(){setImageBanner('5e8ea876-2baa-46b3-86e3-08863581b0f4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

לאחר הגשת כתב האישום ברצח ראש ארגון הפשע בני שלמה, מפקד מחוז דרום במשטרה משבח את פעולת ימ"ר לכיש על המאמצים והתחכום הרב שהובילו לראיית הזהב ולידיעת הזהב שהביאה למעצר החשוד ברצח

האני קשוט החשוד ברצח בני שלמהאחר חקירה רחבת היקף של היחידה המרכזית במרחב לכיש של המחוז הדרומי פוענח רצח בני שלמה עם הגשת כתב אישום באמצעות הפרקליטות (ת״א) נגד הנאשם ברצח האני קשוט - לכתב האישום שהוגש כנסו כאן.

לפני שנה בדיוק בתאריך 03.10.22 נרצח בני שלמה בתחנת דלק באזור, היחידה המרכזית של מרחב לכיש החלה בחקירת המקרה ובמסגרתה בוצעו מגוון רחב של פעולות חקירה סמויות וגלויות בכלל הארץ שהובילו למספר מעצרים ולמצוד מתמשך אחר החשוד המרכזי ברצח.

לאורך השנה האחרונה, מרחב לכיש בפיקודו של נצ"מ רועי ולדמן, המשיך לנהל את המצוד אחר האני קשוט, לצד סיכול חיסולים ממוקדים עקב השינויים במפת הפשיעה, ובשילוב זרועות עם ימ"ר מרכז, יחידות של מחוז הדרום ויחידות מיוחדות של המשטרה, תוך ביצוע פעולות איתור והשקעת משאבים רבים ביו"ש וברחבי הארץ.

בתאריך 12.09.23 התקבלה בימ״ר לכיש ״ידיעת הזהב״ שהובילה למעצרו של הנאשם האני קשוט יחד עם שלושה חשודים נוספים בבניין רב קומות ברמת גן בתוך דירת מסתור.

בני שלמה ורגע מעצר החשוד המרכזי ברצח

לאחר הגשת כתב האישום התייחס מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן לפעילות המשטרתית הענפה שהובילה לפיענוח הרצח ואמר: ״לאחר כמעט שנה של מאמצים ובעזרת תחכום רב, נועזות וסבלנות התקבלה 'ידיעת הזהב' ביחידה המרכזית של מרחב לכיש בשיתוף פעולה מלא עם כלל יחידות הימ"ר ובפרט של מרכז. החקירה המאומצת הובילה לכתב אישום שהוא מסר ברור לכל אותם עבריינים שימשיכו להרגיש תחושת נרדפות ולבסוף אנחנו נשים את היד עליהם בכדי לתת ביטחון ושירות לציבור. אני משבח את השוטרים שלנו על פעולה מצוינת במסגרת המלחמה של המחוז בסכסוכים המדממים״.

 רפ״ק ינון מדמוני - ראש מחלק מודיעין ימ״ר לכיש:

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה