נדב ולירז המפיקים, משיקים קונספט חדש באשדוד: ANNY בוטיק יוקרתי לאירועי נשים

$(function(){setImageBanner('f7e968e2-5848-4c84-8ed1-8430c48cb49c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

המפיקים נדב ולירז, פתחו אולם אירועים ייחודי המיועד לנשים. האולם, שמציע עיצוב יוקרתי, שירותי אירועים ברמה גבוהה וגמישות רבה, נותן מענה לצורך הולך וגובר בקרב נשים רבות באשדוד והסביבה

נדב ולירז, הם בעלי ניסיון רב בתחום הפקות אירועים. לאורך עבודתם, הבחינו בביקוש הולך וגובר מצד נשים לחגוג אירועים ייחודיים באווירה נשית.

אירועים אלו, כמו ערב מקווה, בת מצווה, הפרשת חלה,ימי הולדת מסיבת רווקות, ערבי נשים והרצאות העצמה לא תמיד זכו למענה הולם.

נשים רבות נאלצו לחגוג בביתן או בבית הכנסת, תוך התמודדות עם מגבלות מקום וקשיים לוגיסטיים.

ANNY בוטיק יוקרתי לאירועי נשים

לירז, בעלת ANNY, בוטיק יוקרתי לאירועי נשים מספרת "אימהות ביקשו מאיתנו לעצב להן את בית הכנסת באירועי המקווה, אבל היו כל הזמן מגבלות - זמן, שעה, מקום. הבנו שהאימהות שחוגגות לבנותיהן אירועים מיוחדים רוצות מקום יפהפה, אבל הן נתקלות בקשיים רבים"

כתוצאה מכך, החליטו המפיקים נדב ולירז, להפוך את החלום למציאות ולפתוח אולם אירועים ייחודי המיועד לנשים

האולם, הממוקם באשדוד, מעוצב בקפידה ומציע אירועי בוטיק ברמה גבוהה. הוא כולל שולחנות מעוצבים, מערכת הגברה ותאורה מתקדמת, תפאורה ייחודית – כל זאת על מנת לאפשר לכל אישה לחגוג את האירוע שלה בצורה בלתי נשכחת.

נדב מוסיף " אצלנו אין הגבלות זמן, יש חניה בשפע, אפשר להכניס 130 איש, יש מטבח מאובזר שירותי נקיון, תאורה והגברה ברמה הכי גבוהה שיש. אנחנו נותנים להן מקום מושלם בלי שיצטרכו להשקיע עוד כסף או זמן."

ANNY בוטיק יוקרתי לאירועי נשים

"אין משהו שכלה תבקש ואין לי אותו "

אומרת לירז "אנחנו כבר מספר שנים מספקים בר לעוגות, תפאורה, תלבושות, וילונות מיוחדים ושירות למעצבים . מידי יום אנחנו מפיקים חתונות יוקרה ומעצבים אירועים באולמות ברחבי הארץ ואת הניסיון הזה אנחנו מביאים למקום החדש שפתחנו".

יתרון נוסף של האולם, הוא הגמישות שהוא מציע. נשים יכולות להביא כיבוד משלהן או להזמין קייטרינג לפי בחירתן, הן אינן מוגבלות באוכל שהן רוצות להגיש, והן יכולות לשדרג את האולם בעיצובים שונים בהתאם לאופי האירוע.

ANNY בוטיק יוקרתי לאירועי נשים

"בבוקר אפשר אפילו לפתוח את המקום לעלייה לתורה ואף לבנות היכל בית כנסת" מוסיפה לירז. "העסק נפתח מתוך מחשבה לחסוך כסף ולהביא את החוגגות למקום מיוחד שנותן להן מענה לכל הצרכים.

בחירתם של נדב ולירז לפתוח את האולם באשדוד נובעת מהמודעות הגוברת בעיר לאירועי בוטיק ויוקרה, ומהרצון להנגיש אירועים אלו לכל אישה.

האולם מציע חבילות אירועים במחירים נוחים, המאפשרים לכל אישה לחגוג את האירוע שלה בצורה מיוחדת ובדיוק כמו שהיא חולמת.

ANNY בוטיק יוקרתי לאירועי נשים

ANNY הוא לא סתם עוד אולם אירועים

הוא מקום מיוחד שנולד מתוך אהבה לנשים ורצון להעניק להן חוויה בלתי נשכחת.

ללא ספק, פתיחתו של אולם אירועים ייחודי לנשים בלבד היא בשורה משמחת עבור נשים רבות באשדוד והסביבה, האולם נותן מענה לצורך אמיתי ומאפשר לנשים לחגוג את האירועים החשובים בחייהן באווירה ייחודית, נעימה ומותאמת אישית.

צפו ברגעים מיוחדים בANNY בסרטון:

האולם ממוקם ברחוב האורגים 19 אשדוד

לפרטים ויצירת קשר חייגו :

0559706475

0559706469

או השאירו פרטים ויחזרו אליכם 

בקרו בעמוד האינסטגרם  לחצו כאן

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה