נתפס בפעם השנייה: לוכדי הפדופילים תפסו בן 27 שהגיע לפגוש בת 13 באשדוד (וידאו)

$(function(){setImageBanner('a2cf8e86-0db7-48c4-9ed2-a6af08fe81f5','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

בן 27 מהצפון הגיע לפגוש בת 13 מאשדוד לאחר התכתבות עמה, אלא שבנקודת המפגש המתין לו מארב של צוות "נתפסו על חם" שהתעמתו ואימתו אותו אל מול המעשים שלו. הצעיר נעצר ושוחרר בתנאים מגבילים. צפו בתיעוד

האירוע התרחש בחודש שעבר באשדוד. בן 27 מיקנעם הגיע לעיר במטרה לפגוש קטינה בת 13 לאחר התכתבויות איתה, אלא שבמקום המתינו לו צוות של "נתפסו על חם" של צייד הפדופילים אבי דוביצקי, אשר התעמתו ואימתו אותו אל מול מעשיו ועיכבו אותו עד להגעת המשטרה.

הוא סיפר שהכיר את הקטינה לפני למעלה משנה במסגרת פעילות התנדבותית שנטלו בה חלק יחד, ושלאחרונה החל להתכתב איתה שוב, אולם הוא לא ידע שבצד השני לא הייתה זו באמת ילדה, אלא אבי דוביצקי שהתחזה לקטינה.

מבחינת אותו צעיר, העובדה שהוא משוחח עם ילדה בת 13, לא מנעה ממנו לנסות לשכנע אותה שוב ושוב להיפגש עמו בהתכתבות שכללה שיחות על יחסי מין עם גברים, דרישה שתשלח לו צילומים שלה ועוד.

צפו בתיעוד רגעי הלכידה בראש הכתבה

צילומי מסך מההתכתבות בין הצעיר לקטינה

"לא יודע מה חשבתי לעצמי שבאתי להיות עם ילדה בת 13"

מה שמטריד הוא שלמרות ההתעמתות עמו והעובדה כי נתפס שוב על חם, נראה כי הצעיר אינו מודע לחומרת מעשיו. "לא באתי לעשות משהו רע" – הוא אומר. בתחילה הוא מנסה לחמוק מהשאלות, אך לאחר שלוכדי הפדופילים מטיחים בו שוב ושוב את שעשה, הוא מודה בהתכתבויות ובתוכן שלהן.

בשלב מסוים הנוכחים במקום נתנו לאותו צעיר לשוחח עם דוביצקי שהתחזה לאביה של הילדה. "אני מכיר את הבת שלך מהתנדבות, דיברנו והתנתק הקשר ועכשיו סתם דיברנו וקבענו להיפגש" – הוא סיפר לו. "לא משהו רע. קבענו שנזמין אוכל ונראה טלוויזיה".

לאחר מכן הוא התוודה שהתגורר באשדוד והכיר אותה דרך אפליקציה, ולא בפעילות התנדבותית כפי שטען בתחילה. דוביצקי שאל אותו אם יש לו משיכה לילדות, והוא השיב: "אני חולה על ילדים, אני מסתדר על ילדים ולא הייתה לי כוונה לעשות דברים רעים".

באופן תמוה ודי מוזר, במהלך ההתעמתות איתו, הצעיר הזמין פיצה וישב לאכול אותה על הרצפה עד להגעת השוטרים – כאילו לא קרה דבר. לבסוף הוא נעצר, נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה