עלייתו ונפילתו של שי אביטל - מאשדוד אל פסגת עולם הזוהר ומעתה לתהום הבושה

$(function(){setImageBanner('f85b155a-6027-491f-aca0-8bf85530e0f7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

כולם רצו בקרבתו - הצעירות החולמות, הגברים מזילי הריר וכל מי שרצה להתחכך בסלב ובנשים יפות - עתה כולם ירצו להתרחק ממנו כמצורע לאחר שהתפרסם ברבים מה שהיה ידוע במחשכים - אביטל פגע וניצל לתאוותו המינית עשרות רבות של צעירות.
סיפורו של הצעיר מאשדוד שהגשים מעל ומעבר לחלומות שלו, איבד את הראש ובכך את כל מפעל חייו תוך שהוא משאיר עשרות רבות של צעירות עם צלקות מהמפגשים איתו.
על הסינדרלה היפה שהפכה למכשפה, קראו כאן

שי אביטל

אביטל רק בן 43, כל החיים היו אמורים עוד להיות לפניו, אבל בימים אלו נראה כי שלב הצמיחה שלו שרק עלה משנה לשנה, הסתיים והוא בדרך להתרסקות של מפעל חייו.

שי אביטל גדל וצמח באשדוד, אחרי הצבא הוא יצא לעיר הגדולה והפך לחלק בלתי נפרד ממנה, בהמשך הוא כבש אותה עם הנוסחה הנוצצת של נשים יפות וכותרות במדורי הרכילויות.

הוא למד בבית הספר "אילנות", משם למקיף א' ולצבא. אביו עבד במשך 40 שנה כמנהל מחלקת רישוי עסקים בעיריית אשדוד. משפחתו עדין מתגוררת באשדוד, מה שהופך את שי לחלק בלתי נפרד ממנה - פעם היינו מציגים את זה בגאווה, היום פחות. אבל כאשדודי אנו מספרים כאן על עלייתו ונפילתו הגדולה. נפילה חזקה שמתחילה השבוע ומשם סביר להניח שהוא יתקשה לקום.

הילד מאשדוד התחכך בעולם הנוצץ והכוחני של הדוגמנות והאופנה עוד לפני שמלאו לו 20. כשהיה בן 18 הוא התחבר לרוברטו, שהיה אז בתחילת דרכו והתגורר באשדוד.

שי רצה להיות דוגמן ועשה בוק. סוכן הדוגמנים רוברטו סידר לו עבודה ובהמשך הם הפכו לשותפים ויחד פתחו משרד בתל אביב.

בשנת 2001, רוברטו נפרד מאביטל שהקים סוכנות משלו וכאן התחילו מאבקים מתוקשרים ודי מלוכלכים בין השניים שהפכו ליריבים מרים.

טכניקת החיזור של אביטל , מתבססת על הצגתו כאשדודי לשעבר, על ההגירה האישית המאוד מוצלחת שלו מאשדוד לתל אביב. שוב ושוב הוא חוזר לסיפור ההצלחה שלו ומציע לצעירות הצצה אל המהפך שלו: "גם אני גדלתי במקום כמו שלך, פחות או יותר, במעברה באשדוד", הוא נוהג לספר לצעירות - "אבל אם לא היה לי אומץ, עד היום הייתי נשאר תקוע, ברוך השם, יש לך מזל, תשתמשי בו, אל תפחדי".

שי כבר ידע נפילה ותקומה מחדש – אחרי ההצלחה הראשונית הגיע שלב הדעיכה ולאחר ארבע שנים יצא מהסוכנות ללא כלום - "ביום בהיר אחד חזרתי אחורה בצעדי ענק, פגוע רגשית וכלכלית".

המלאכיות של אביטל

הכרתי חבר שקשור לסגנית העולמית של סוכנות 'עלית מודלס', ולאחר שיחה אחת טסתי אליהם לפגישה מכרעת. הסוכנות מהמצליחות בעולם  ייצגה בזמנו את השמות הכי נוצצים בעולם הזוהר של אז כמו -  נעמי קמבל, קלאודיה שיפר, ג'יזל וכל הדוגמניות הכי חזקות בעולם, ואני יושב מולם, באנגלית רצוצה, ולמרות זאת חזרתי לארץ כשאני הזכיין שלהם בישראל. בגיל 25 השתנו לי החיים".

וכך חזר אביטל לענף כשהוא חזק יותר ואט אט הפך לסוכן הדוגמניות הכי מצליח בתעשייה (ביחד עם רוברטו, יש שיתווכחו מי מהם הצליח יותר).

הדוגמניות הבכירות שלו היו עסוקות בקמפיינים חובקי עולם, כאשר גולת הכותרת הייתה אסתי גינזבורג (שעזבה אותו לפני כשנה), אותה שי גילה כשהייתה בת 14 וחצי בלבד.

אביטל עם אסתי גינסבורג

כשהוא על הגל הוא זכה לייצג את:
נטע אלחמיסטר (שהודיעה על עזיבתה בעקבות התפוצצת הפרשה - "הגיעו אליי פניות והחלטתי כי אני לא יכולה להמשיך בפעילות המשותפת"), טיילור מלכוב, קורל סימנוביץ ועוד וקודם לכן את  שיר אלמליח (שעזבה לרוברטו), שביט ויזל,  קים אדרי, קורל סימנוביץ, חווה מונד הדוגמנית הדתייה, יערה בנבנישתי וגם את דניאל יפרח האשדודית ועוד.

ובזמן שהוא עסוק בהצלחה האישית שלו ומוקף בנשים יפות, הוא בגיל 43 עדין נשאר רווק. לטענתו, החיים בתל אביב גרמו לרצות להישאר כזה, היום בדיעבד אנחנו מבינים שהתאווה שלו לנשים לא ידעה שובע, מעבר לכך הוא התייחס אליהן באופן משפיל, השלה אותן, הבטיח הרים וגבעות בתמורה לכך שיספקו את יצריו המיניים... 

על פי העדויות של הצעירות, שככל שהוא גדל, לא היה מי שיעצור אותו. הוא פגע שוב ושוב בעשרות צעירות (חלקן היו בנות 15-16 עד 20) ונשארו עם צלקת עמוקה. השבוע הן חשפו את סיפורן - מה קרה להן לאחר שפגשו בשי אביטל.

שי אביטל ואייל גולן

ככל שהצליח להשפיל נערות מבלי שהן העזו להתלונן, כך בטחונו הלך וגבר ועוד ועוד צעירות חולמות נפלו ברשת שלו.

אבל ברגע שהתלונות הראשונות התפרסמו, הסכר נפתח ובבת אחת – עשרות נשים העזו לפתע לצאת מהמסתור הפנימי שלהן ולצעוק את צעקתן – "שי אביטל פגע גם בי".

לשאלה מדוע הן לא התלוננו, המסר חוזר על עצמו אצל כולן – "הרגשתי אשמה שהסכמתי ללכת איתו לדירה (סמכתי עליו), פחדתי שיאשימו אותי, פחדתי ממנו, פחדתי מהכוח שלו, התביישתי בעצמי".

הן מתארות כיצד התבקשו לספק את יצריו - זה לא היה סקס בן גבר לאישה זו הייתה דרישה משפילה לעשות כל מה שהוא מבקש כתנאי לקידומן בתעשייה הנוצצת.

עם התפוצצות הפרשה, שי אביטל עלה למטוס, הרחק מכאן, אך מהבושה הוא לא יוכל לברוח, היא תרדוף אותו מכאן והלאה.

ההתפוצצות היא למעשה גם התפוצצות של בועה בה אביטל היה חי. הוא לא הבין מה לא בסדר במה שהוא עושה, הוא ניתק את עצמו רגשית מהצעירות וראה בהם גוש בשר. או שיספק לו פרנסה או שיספק את תאוותיו... זה עולם הדוגמנות בו הוא היה חי. עמוק בתוך הביצה ובתוך מיסוך מוסרי.

כעת, הדוגמניות הבכירות שלו הודיעו על עזיבתן וסביר להניח שהוא יתקשה לגייס כוכבות חדשות ויש להניח שגם הלקוחות שלו ינטשו כמגדל קלפים שקורס.

התעשיה הזוהרת ששתקה, כל עוד הוא פעל במחשכים, התנתקה ממנו ברגע שמעשיו יצאו לאור...

כולם ידעו, הרבה בתעשייה פעלו ופועלים כמוהו, מבחינתם מותר לעשות, אבל אסור להיתפס....כי באור הזרקורים זה לפתע נראה רע מאוד.

אולי יהיו בעולם הזוהר מי שיתעוררו ויפסיקו לנצל את הצעירות שרק רוצות להתחכך ולהיות חלק...

אולי הם יפנימו שגם לצעירות יש עכשיו כוח והכוח שלהן טמון ביכולת לספר ולהוציא לאור את מה שהיה לגיטימי עבור בעלי הכוח בתעשייה, ובכך להפוך אותם ללא לגיטימיים (ברגע שהן חושפות את פניהם האמיתיות).

לשי אביטל שלא התעורר בזמן (למרות שהיו לו הזדמנויות לאחר תלונות במשטרה שהיה נגדו, למרות שהוא קיבל מהיקום הזדמנות שנייה נדירה ונוצצת) זה כבר מאוחר....

אחרים עוד יכולים להתעורר ולהתחיל לכבד את הנשים הצעירות ולא פחות חשוב לכבד את עצמם.

האיש שבנה וניפץ את חלומן של הצעירות, ניפץ את מפעל חייו במו ידיו.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה