פסימיות מוחלטת - השר וחבר הקבינט הביטחוני שטייניץ מצהיר הבוקר -  "אנחנו לא נמצא פתרון לעזה, גם עוד 30 שנה"

$(function(){setImageBanner('786e91d1-f385-4a5e-bb51-ffe34191bf2b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

עוד מוסיף השר הכי מקורב לנתניהו - "גם בחגיגות ה-100 שנה לעצמאות ישראל אני מעריך שעדיין תהיה לנו בעיה עם הטרור בכלל ועם עזה בפרט". "כרגע עדיין מנסים להגיע להסדרה והשקטה".
זה מצב שאין לו פתרון אמיתי. בוא לא נשלה את עצמנו

יובל שטייניץ

השר וחבר הקבינט הבטחוני יובל שטייניץ בראיון שנתן הבוקר באולפן ynet  העביר מסרים שאמורים להדאיג עד לייאש את תושבי הדרום. מן המסרים עולה שלממשלת הימין, אין ממש או יותר נכון לומר - אין שום פתרונות.

וכך אומר השר וחבר הקבינט בראיון מצולם:
 "אנחנו לא נמצא פתרון לעזה, גם עוד 30 שנה נצטרך להמשיך להתמודד עם הטרור משם. אין בדברים האלה זבנג וגמרנו. יש ניהול נכון של תקיפות עם שיקול דעת".

נראה שהשר דווקא מרוצה וגאה מהתגובה של ישראל:
"ההתעצמות של חמאס נפגעה מאוד קשה, שללנו מהם את נשק המנהרות בו הם השקיעו עשרות ומאות מיליונים, זה נשלל מהם כמעט לחלוטין בשנה-שנתיים האחרונות. גם המערך הצבאי שלהם נפגע, אבל נכון, לא חוסל. משוואת ההרתעה היא משוואה מורכבת, גם מעוצמת התקיפות שלנו אבל גם מהמצב ההומניטרי בעזה".

אז מה יהיה בהמשך? לא יהיה אין פתרון!

 "אנחנו באמת מנסים להגיע להסדרה והשקטה ארוכת טווח אבל גם היא לא תהיה מוחלטת ותהיה זמנית ולא נצחית.

לצערי, גם בחגיגות ה-100 שנה לעצמאות ישראל אני מעריך שעדיין תהיה לנו בעיה עם הטרור בכלל ועם עזה בפרט"

"כרגע עדיין מנסים להגיע להסדרה והשקטה גם בלי כיבוש מלא של רצועת עזה".

זה מצב שאין לו פתרון אמיתי. בוא לא נשלה את עצמנו, עם העוינות והטרור הערבי אנחנו נצטרך להמשיך להתמודד.

מי אשם? כמובן הממשלות שכיהנו מלפני 10 – 25 שנה והרשות הפלסטינית החלשה

"המצב בעזה נוצר גם בעקבות הסכמי אוסלו, גם בעקבות ההתנתקות, גם בעקבות העובדה שנתנו לחמאס להשתתף בבחירות ואחר כך להשתלט על עזה.

אנחנו לא הבאנו את חמאס לעזה ולא הבאנו להשתלטות החמאס על עזה. הרשות הפלסטינית בעזה קרסה מול החמאס ואפשרה לחמאס להשתלט על עזה". 

מתי להערכתך הסבב הזה יגיע לסיומו?

"ראש הממשלה בהחלט הולך בכיוון של הסדרה, בוחן את כל הרעיונות. אני לא יודע אם נגיע להסדרה לפני התדרדרות למבצע צבאי גדול או אחריו אבל אנחנו לא שוללים את זה על סף, זה נמצא על השולחן.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה