צחי אבו מאיים בתביעה נגד אשדוד נט על כי חשף את טיב הקשר בינו לבין ברק סרי

$(function(){setImageBanner('21e78cb0-b9e1-4049-9b50-65b35f683141','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

איש הנדל"ן צחי אבו, שלח מכתב התראה לפני תביעה בגין פרסום לשון הרע נגד איל בן שמחון, מו"ל אשדוד נט בגין כתבה שעסקה בהרצת המועמד מטעמו לראשות העיר, ברק סרי.
אייל בן שמחון בתגובה – "כל הנכתב בכתבה אמת לאמיתה ויוכח במלואו בבית המשפט. לעיתונות אמיתית אסור להירתע מאיומים והפחדות ואסור לה להתבטל בפני כוח ובפני הכסף הגדול. הציבור חייב להיחשף לאמת, כי אין מחיר לאמת"

צחי אבו

למרות לחץ כבד שהופעל על אתר אשדוד נט לתפוס צד פוליטי ומה שנתפס בעינינו כאיומים של ממש על פגיעה במשפחה, פגיעה בפרנסה, פגיעה בשם הטוב, ולמרות מסע ההכפשות ומסע הציד שבעלי עניין מובהקים וחזקים מקיימים נגד אתר אשדוד נט ובעליו, אייל בן שמחון בימים אלו, אנו פועלים כדי לכתוב באופן חופשי לציבור הרחב ללא כל מורא ויהיה המחיר אשר יהיה.

כזכור, אשדוד נט חשף לציבור את המעורבות העמוקה של הקבלן צחי אבו, מעשירי ישראל, במרוץ של ברק סרי לראשות העיר, לאחר שהחליט שהוא רוצה להחליף את ראש העיר הקיים.

צחי, שבשנים האחרונות הפך לאימפריה כלכלית ומחזיק ברוב הקרקעות בעיר אשדוד, הודיע כבר לפני שנתיים - "יחיאל לסרי לא יהיה ראש העיר הבא ויהי מה!"

כפי שחשפנו, אבו גייס את ברק סרי שהיה העוזר אישי של אריה דרעי במשך 5 שנים (עד שדרעי כבר לא היה שר) העסיק את סרי אצלו בשכר והוביל את המרוץ שלו לראשות העיר.

אשדוד נט חשף את התוכנית של אבו להפיכתו של ברק סרי האלמוני, לראשות העיר אשדוד באמצעות קמפיין ענק ומושקע מאוד, גיוס עבורו של פעילים ועובדים מטעמו כולל מקצועיים.

עוד חשף אשדוד נט שמטה מטעם  צחי אבו משקיע הון עתק, ברשתות החברתיות, באתר שהקים ועוד כדי להשחיר את  ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. מומחים שנשכרו למטרה זו, מקימים דפים בפייסבוק, מפיקים סרטוני וידאו, שוכרים שדרנים ושחקנים ועוד ועוד במטרה  לגרום לאזרחי אשדוד לפתח שנאה לראש העיר הקיים. כך שיצביעו לברק סרי, אם לא "מאהבת מורדכי, אז משנאת המן".

על פי התוכנית, כאן מצטרף הבוס לשעבר, אריה דרעי (שכאמור סרי עבד אצלו 5 שנים כנאמן). דרעי, שרוצה מאוד שליטה על עיר גדולה ועשירה כמו אשדוד, יכנס למשחק כדי לסגור עניין עבור הנאמן שלו באשדוד ומפעיל לחץ על יהדות התורה כדי להצטרף לתמיכה בברק סרי ולשלוט באשדוד.

בעקבות הכתבה שפרסמנו ביום שישי האחרון – נשלח ביום ראשון מכתב התראה מאיים מעו"ד דני כהן לאייל בן שמחון – בו  הוא  דרש להסיר את הכתבה, להתנצל בפני צחי אבו ולשלם לו 160 אלף שקל ואם לא, ,וגש תביעה בבית המשפט שתעלה לו הרבה יותר.

אייל בן שמחון השיב לעו"ד – אין טעם להמתין, אנא הגש את כתב התביעה, הכתבה מגובה ב"אמת דיברתי", כל הנכתב בכתבה היא אמת שלמה ואני מעולם ולעולם לא הפצתי דבר שקר. 30 שנה אני פעיל מאוד בתחום התקשורת ומעולם לא הוגשה נגדי תביעת דיבה למעט בשנה האחרונה וגם זאת רק ב"תביעה שכנגד" מול השבוע באשדוד.

אייל בן שמחון ואתר אשדוד נט עומדים מאחורי הכתבה וככל שיצטרך יוכיחו את הדברים בהליך משפטי אותו הם מעודדים לצאת לפועל.

נמשיך לשמור על חופש הביטוי כערך עליון!

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה