צפו: מאות רבות הפגינו באשדוד נגד המהפכה המשפטית (וידאו)

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('0c2819a3-0540-41d9-83bd-629d4da3197f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,37897,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('0c2819a3-0540-41d9-83bd-629d4da3197f','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,37897,'Image','');},15]]);})

מאות רבות של תושבים יצאו הערב (מוצ"ש) להפגין נגד הרפורמה המשפטית שמקדמת הממשלה, מחשש לפגיעה בדמוקרטיה הישראלית כפי שהכרנו אותה עד היום. צפו בצילומים מהמקום

ההפגנה נגד הרפורמה המשפטית שמקדמת הממשלה צוברת תאוצה באשדוד עם מאות רבות של מפגינים שהתכנסו הערב (מוצ"ש) ברחבת העירייה כדי למחות על מה שלטענתם עתיד להוות פגיעה אנושה בדמוקרטיה הישראלית כפי שכולנו הכרנו אותה עד היום.

כשהם נושאים עמם את דגלי ישראל ושלטים, קוראים המפגינים: "עוצרים את הטירוף, נלחמים על המדינה!".

צפו (קרדיט: אשדוד נט) >>>

 

צילום: מטה המאבק לדמוקרטיה - דרום

רוני סאיג יור אשדוד רוצה שינוי ומי שנמנה בין מובילי המחאה בעיר נשא דברים ואמר:

"אני בטוח שכולכם שמעתם את הדברים של השרה, גלית דיסטל-אוטבריין מעלילה על מאות אלפי מפגינים, שאנחנו ממומנים על ידי גרמניה ואיראן! השרה שכחה! שמרגע שנבחרה לתפקיד ממשלתי! היא השרה של כולנו! כי כך קובע החוק במדינה!

שהשר חיים ביטון, שר במשרד החינוך - מתוכד אומר ש־40% מתלמידי כיתות א' הם חרדים, ושאם לא פחדנו מספיק אז שנפחד יותר - מה הוא או מי שמינו אותו לתפקיד משיגים? שנאה! זה מה שהם משיגים! ליבוי יצרים! הרחבה של הקרע בעם! הם לא רוצים שנוכל ביחד לעסוק במה שחשוב באמת! בביקורת, עליהם, במניעת הפגיעה במדינת ישראל!!!

אם הקואליציה תוכל בעתיד, לפסול החלטות בגצ, חוקים מסוג זה ודומים לו, יצוצו השכם וערב. בגצ, בגצ, נותן לנו שכפץ. בגצ, בגצ, נותן לנו שכפץ. בגצ, בגצ, נותן לנו שכפץ.

חקיקת יסוד, עושים בהסכמה, חקיקת יסוד, עושים בהסכמה!

מפגינים נגד המהפכה המשפטית באשדוד

הדמוקרטיה שלנו אינה חפה מטעויות, היא בהחלט ראויה לביקורת, ראוי שהביקורת שלנו תישמע במסגרת כלים דמוקרטים, וכך גם מערכת המשפט שלנו אשר ניצבת במוקד, גם היא אינה חפה מביקורת. אך לא נכון ולא צריך להרוס את מערכת המשפט ולהכפיף אותה לדרג הפוליטי, כי לנו בישראל אין שני בתים נפרדים כמו במדינות אחרות, אין לנו בישראל סנט וקונגרס. בישראל לקואליציה באופן טבעי, יש רוב אוטומטי! והאוטומט הזה מדיר שינה מכל מי שנמצא ונמצאת כאן והגיעו להפגין. בגצ שומר, בגצ עוזר, בגצ שומר, בגצ עוזר.

היועמ״ש לשעבר, אביחי מנדלבליט אמר בראיון בעת הזאת: ״שקט הוא רפש״, בעת הזאת אסור לנו, לשתוק!  עצמאות של המשפט, לא עושים מזה סלט! עצמאות של המשפט, לא עושים מזה סלט! עצמאות של המשפט, לא עושים מזה סלט!

לנו אין בישראל מנגון מבקר ובולם למעט מערכת המשפט. כל מי שטוען אחרת מבצע סחריר (ספין על הגב שלנו הציבור!).

צילום: מטה המאבק לדמוקרטיה - דרום

איש מאיתנו אינו רוצה לחיות במדינה שבה, לקואליציה יש רוב אוטומטי - דבר אשר מאושר לה בשם ״המשילות״ לעשות הכל! כי מה זה הכל בעצם? הכל, זה לתת כוח בלתי מוגבל, כוח שאינו מוגבל הוא כוח להשחית. הכל! זה בעצם מדרון חלקלק. מדרון אשר בסופו יש פגיעה בזכויות, שלי, שלכם, שלנו! אני לא מוכן לוותר על הזכויות שלי, ואני לא מוכן שגם אתם תיפגעו! לכן אני כאן, כדי להילחם על הדמו-קרטיה. דמו-קרטיה!

כאשר אין איש שמבקר, עוצר ובולם הדבר משול לריצה על הנדנדה, מקצה אחד לקצה השני. כך מעולם לא ניתן להגיע לאיזון, וחוסר איזון כך לימדו אותי החיים, הוא דבר מסוכן.

מערכת המשפט שלנו, צריכה לעבור שינויים עקב בצד אגודל, שינויים בהסכמה. לא בכפיה ולא בהתקפה שלוחת רסן. היום יש את אלו שמרגישים שהם על הסוס, אנחנו בשלטון הם זועקים מעל כל במה בכנסת וזכותנו למשול, אך כל בר דעת יודע, שמשילות זאת אינה עריצות, שלטון אינו נשמע לקולות הממון. כי ברגע שנבחרתם לממשלה ולכנסת, אתם אינכם סקטוריאליים! ברגע שדרכה רגליכם בקודש הקודשים של הדמוקרטיה, חלה עליכם החובה! לייצג את כולם! גם את אלו שמימשו את זכותם הדמוקרטית ולא הצביעו עבורכם. יש לכם חובה! לשמור עלינו ולמנוע פגיעה! כי עם התפקיד אותו קיבלתם, באה אחריות גדולה".

מפגינים נגד המהפכה המשפטית באשדוד

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה