צריכים תור למשרד הפנים באשדוד? תחכו לשנה הבאה...

$(function(){setImageBanner('847d6b8b-07ba-4b4c-8a7c-30d910fcb581','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

ניסיון לתאם תור באמצעות אתר משרד הפנים, העלה כי התור הפנוי הבא למשרד הממשלתי באשדוד הוא רק בשנה הבאה. בדיקת אשדוד נט העלתה כי מה שהביא לכך היא העלייה בדרישה לחידוש דרכונים עם פתיחת השמיים. מרשות ההגירה נמסר: "בתקופה הקרובה יתבצעו צעדים להרחבת אפשרויות זימון התורים לטובת הציבור"

משרד הפנים באשדוד

עלייה דרסטית בדרישה לחידוש דרכונים עם פתיחת השמיים לאחר שנתיים שהם היו סגורים לסירוגין, הביאה לעומסים חריגים מאוד בלשכת משרד הפנים באשדוד ובארץ בכלל - כך עולה מבדיקת אשדוד נט בעקבות ניסיון כושל לתאם תור באמצעות אתר המשרד הממשלתי.

כפי שעולה מאתר המשרד, התור הבא ללשכת משרד הפנים באשדוד הוא רק בשנת 2023. ברשות האוכלוסין וההגירה מתנצלים על העומסים ומציינים כי נעשים מאמצים רבים לשמור על שגרת מתן השירות וכי בתקופה הקרובה יתבצעו צעדים להרחבת אפשרויות זימון התורים לטובת הציבור.

התור הבא: רק ב-2023

תגובת רשות האוכלוסין וההגירה:

"רשות האוכלוסין וההגירה עושה מאמצים רבים כדי לשמור על שגרת מתן השירות לציבור, עם כל המגבלות המוטלות עליה ואכן נותנת שירות מדי יום ביומו לאלפי ישראלים.

הצטברות העומסים בזימון התורים נוצרה עקב עליה דרסטית בדרישה לחידוש דרכונים מיד עם פתיחת השמיים, לאחר שנתיים בהן ישראלים לא טסו ולא חידשו דרכונים, ועל כך אנו מתנצלים. תופעה זו קיימת במדינות נוספות בעולם.

בתקופה האחרונה כבר ננקטו צעדים להקלה על העומסים, לרבות הרחבת שעות קבלת קהל, הנחיה חד פעמית המאפשרת לישראלים לצאת בדרכון זר עד סוף שנת 2022. בנוסף, קיימת האפשרות להנפיק דרכון זמני בנתב"ג 48 שעות לפני הטיסה בעלות גבוהה יותר.

בתקופה הקרובה יתבצעו צעדים להרחבת אפשרויות זימון התורים לטובת הציבור, כולל שיפורים טכנולוגיים. נציין, שהרשות מעמידה לרשות הציבור את האופציה ליצור איתנו קשר באמצעות המייל, מוקד השירות הארצי ודרך אתר הרשות".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה