ראש ארגון הפשע איסמעיל ג'רושי נעצר - חשוד בסחיטת קבלן מאזור אשדוד

$(function(){setImageBanner('9e7fcb07-399e-4f8f-b2d6-d4055893f2b3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

על פי המשטרה, ראש משפחת הפשע האכזרית ועבריינים נוספים מהארגון שלו סחטו באיומים קבלן מוכר מהאזור במשך שנים. באמצעות אמצעי לחץ שונים הם גרמו לו לשלם להם מיליוני שקלים. בימ"ר לכיש ניצלו את ניסיון הסחיטה האחרון כדי לתפוס 4 מהחשודים על חם. יחד עם ג'רושי נעצרו 7 נוספים, שניים מהם תושבי אשדוד

קרדיט: דוברות המשטרה

הותר לפרסום: ימ"ר לכיש עצרו את ראש ארגון הפשע איסמעיל ג'רושי יחד עם 7 עבריינים נוספים מהארגון שלו בחשד שסחטו באיומים קבלן מהאזור. לפי החשד, הקבלן נסחט לאורך מספר שנים במהלכן הופעלו כלפיו אמצעי לחץ שונים תוך דרישה להעביר לידיהם מיליוני שקלים במצטבר.

החקירה הפכה לגלויה לאחרונה, לאחר ששוטרי ימ"ר לכיש ניצלו את ניסיון הסחיטה האחרון כדי לעצור 4 חשודים, שלקחו את הקבלן מביתו לאזור תעשייה סמוך לעיר, כאמור - במטרה לסחוט ממנו סכום כסף תוך תקיפה ואיומים.

על פי המשטרה, נעצרו לאורך החקירה 8 חשודים (שנות ה 30-40, מרכז ודרום), בהם ראש ארגון פשיעה שנעצר רגע לפני שיצא מהארץ, שנחקרו בחשד לעבירות של סחיטה באיומים, קשירת קשר לפשע, תקיפה חמורה ועבירות נוספות.

בחיפוש שנערך אתמול בביתו של אחד החשודים, תושב אשדוד, נתפס כסף מזומן ומטבע זר על סך כ-100 אלף ש"ח שלפי החשד מקורם בעבירות סחיטה, אקדח 'אייר סופט' שלפי החשד מוחזק בניגוד לחוק ורכב.

מעצרם של כלל החשודים הוארך בבימ"ש, והיום יובא החשוד השמיני שנעצר אתמול באשדוד, לדיון בעניינו.

קרדיט: דוברות המשטרה

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן: "אנחנו במסר ברור של מדיניות בלתי מתפשרת נגד כל מי שמבצע או ינסה לבצע סחיטות באיומים במחוז הדרום. זאת בכדי להגן על כל אזרח בדרום שחש מאויים בכל דרך או ניסיון לפגוע בפרנסתו או נכסיו. אנחנו קוראים לציבור ומעודדים דיווח על אירועים מסוג זה, נטפל ביד קשה ובמלוא החומרה להבאת העבריינים לדין. אני רוצה לשבח את שוטרי ומפקדי מרחב לכיש על הפעילות האינטנסיבית שהביאה למעצר החשודים אנחנו נמשיך לבצע את כלל המאמצים בכדי להביא את החשודים לדין".

מפקד ימ"ר לכיש, סנ"צ דורון אלוני, "עבירות סחיטה באיומים, הנן מהחמורות שנמצאות בראש סדר העדיפויות של המחוז הדרומי ומרחב לכיש, וזאת לאור השפעתן הישירה על ביטחונם האישי והכלכלי של האזרחים הנורמטיביים. לרוב מדובר בעבירות בהן נדרשת המשטרה ליצירתיות ופעילות סמויה, חכמה והתקפית לאור הקושי בשיתוף הפעולה עם הקורבנות, וכך פעלנו גם במקרה זה, והצלחנו לאסוף את הראיות הנדרשות תוך מעצר החשודים על חם בזמן עבירות הסחיטה והתקיפה, ונפעל נגדם בכל האמצעים בכדי להביא אותם לדין".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה