שדד 600 שקלים מחנות נוחות בתחנת דלק - זה העונש שקיבל

$(function(){setImageBanner('e7c2d578-bfa0-4155-9a28-f57c8c0f1093','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

בית המשפט המחוזי גזר עונש מאסר בפועל על תושב אשדוד, ששדד חנות נוחות בתחנת דלק בעד הלום. הנאשם הודה במסגרת הסדר טיעון בעבירת השוד, ובית המשפט קיבל את הסדר הטיעון בין הצדדים ושלח את הנאשם ליותר משנת מאסר בכלא

ארכיון המשטרה

בחודש פברואר השנה ביצע  לב זאיקובסקי, בן 38 מאשדוד, שוד מזוין של חנות נוחות בתחנת דלק בעד הלום סמוך לאשדוד. 

זאיקובסקי הגיע לחנות הנוחות לאחר השעה 1:30 לפנות בוקר, פנה למוכרן ושאל אם הוא יכול למכור לו אלכוהול. המוכרן בתגובה אמר כי הוא אינו יכול. בשעה זו היו מספר לקוחות בחנות, והנאשם הסתובב במקום עד אשר יצאו כולם מהחנות. 

בשלב מסוים, לאחר שהחנות התרוקנה מקונים, נכנס הנאשם אל הצד השני בדלפק, נצמד למוכרן ודרש ממנו שיפתח את הקופה. לאחר שהוכרן התמהמה, הנאשם הוציא סכין גדולה והצמידה לגופו של המוכרן, זה בתגובה הרים ידיים. הנאשם אמר למוכרן שיוריד את ידיו, יתנהג רגיל ויפתח את הקופה.

לאחר שהמוכרן פתח את הקופה, הנאשם בדק כמה כסף יש בקופה ואמר למוכרן "וואו, בקושי יש לכם כסף". הוא תחב את השטרות והמטבעות מהקופה לתוך כיסי מכנסיו, לאחר מכן אמר למוכרן "אני מצטער" וברח מהמקום. 

זמן קצר לפני ביצוע השוד שוחרר זאיקובסקי ממאסר ממושך בגין הצתה שביצע, ועמד כנגדו מאסר על תנאי.

בעקבות קשיים ראייתיים הגיעו הצדדים להסדר טיעון, מה שחסך זמן שיפוט יקר לבית המשפט, אך לא הגיעו להבנה בעניין העונש.

"העבירה שעבר הנאשם היא עבירה חמורה. הנאשם ביצע עבירת אלימות תוך שימוש בנשק קר כלפי עובד שנותן שירות לציבור כולו, והכל כדי להשיג כסף באופן קל ומהיר. בגין עבירה שכזו ראוי להטיל על הנאשם עונש מאסר מכביד הרבה יותר מזה אשר עליו הסכימו הצדדים", כתב השופט יובל ליבדרו לפני מתן גזר הדין. השופט ליבדרו הוסיף כי למרות זאת, יש לכבד את הסדר הטיעון אליו הגיעו הצדדים.

בסופו של יום גוזר השופט ליבדרו, 14 חודשי מאסר וחצי בפועל, הפעלת עונש המאסר על תנאי שניתן בעבירת ההצתה שביצע, כך שהנאשם ירצה 20 חודשי מאסר וחצי בסך הכל. בנוסף נקבע כי הנאשם יפצה את הקורבן העבירה (המוכרן בחנות הנוחות) ב-1,000 ש"ח.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה