תיעוד מזעזע: נהג הותקף בגז מדמיע ובשרשרת ברזל באשדוד - "פחדתי על החיים שלי"

$(function(){setImageBanner('dec59d4f-26b3-42fb-8148-4de6bf6e6ef6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

דין ודברים שהתפתחו בכביש בין שני תושבי אשדוד לנהג אחר תושב העיר, הסתיים בתקיפתו על ידי השניים באמצעות גז פלפל ושרשרת ברזל. "פחדתי על החיים שלי לא ידעתי איך זה יסתיים" – הוא אומר. צפו בתיעוד באירועים, כפי שנקלטו במצלמות העירוניות

צילום מסך

האירוע המזעזע התרחש ביום שבת לפני כשבועיים. א', תושב אשדוד, היה במהלך נסיעה כשלפתע בצומת עצר לידו רכב אחר עם נהג ונוסע נוסף עמו, כשהנהג מסמן לעברו עם האצבע ומקלל אותו.

בניסיון להבין לפשר העניין הוא יצא לעברם, אלא שאז הוא הותקף על ידם. "הם חתכו אותי בדרך בכביש, והנהג סימן לי עם האצבע" – הוא מספר, "אז יצאתי אליו ושאלתי למה הוא עושה את זה, והוא השפריץ עליי גז פלפל".

א' ניסה להמשיך בנסיעה, אך מאחר והוא התקשה לראות הוא עצר עם רכבו בצד. בעודו משוחח בטלפון, מגיח כעבור כמה רגעים אחד התוקפים, מתיז עליו גז מדמיע ואז מכה אותו בשרשרת ברזל ומאיים שירצח אותו.

"הוא הגיע כשהוא מחזיק ביד אחת אבן וביד השנייה גז פלפל וכבל" – הוא סיפר. "אמר לי "אני אהרוג אותך" והרביץ לי. פחדתי על החיים שלי לא ידעתי איך זה יסתיים".

לאחר מכן שני החשודים עזבו את המקום, אך כעבור זמן קצר שטרי משטרת אשדוד מצליחים לשים עליהם את ידם. בהליך מזורז הוגש נגד השניים, צעירים תושבי העיר, כתב אישום המייחס להם תקיפה וחבלה ואיומים.

רפ"ק קרן טולדנו, קצינת החקירות והמודיעין במשטרת אשדוד: "לצערנו שוב אנחנו עדים לאירוע של ביריונות ואלימות בכביש שיכול היה להסתיים בפציעות קשות וחמורות. מהתיעוד שהצלחנו לאסוף מיד בסמוך להתרחשות האירוע והדיווח למשטרה, עלה שהנאשמים לא הסתפקו בתקיפה הראשונית באמצעות תרסיס מדמיע, אלא שבו אל הקורבן תוך שאחד מהם תוקף אותו באלימות באמצעות שרשרת ברזל שגרמה לו לחבלות ונזק למכשירו הנייד".

לדבריה, "תוך מספר שעות הצלחנו להתחקות אחר זהותם של הנאשמים שנמלטו ועצרנו אותם לחקירה. עם סיום החקירה וגיבוש התשתית הראייתית, הוגש נגדם כתב אישום חמור ובקשה להמשך מעצרם עד לתום ההליכים ע"י יחידת התביעות המשטרתית בלכיש. זהו כתב האישום השני בתוך כשבועיים שמוגש במרחב לכיש בגין אלימות ובריונות על רקע שימוש בדרך, ואנחנו נמשיך לפעול באפס סבלנות נגד אירועים אלו".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה