"אוטו טוב" של עמותת רוח טובה מגיע לגן יבנה לקראת יום המעשים הטובים

$(function(){setImageBanner('8d6884b7-b44c-49cd-a954-9476d1d94afc','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

"אוטו טוב" של עמותת "רוח טובה" יעבור בגני ילדים, בתי ספר ותנועות נוער בכל רחבי הארץ ויאסוף צעצועים, בגדים וספרים לתרומה עבור ילדים אחרים שיתרמו במסגרת "יום המעשים הטובים" המעודד את ערך הנתינה למען האחר באמצעות פעילות "תעביר את זה הלאה".

כבר למחרת יום הבחירות לכנסת, רגע אחרי שייסגרו הקלפיות, ילדי ישראל בוחרים לעשות טוב. "אוטו טוב" של עמותת רוח טובה, המובילה את יום מעשים טובים מזה 14 שנים,  יסתובב ברחבי הארץ ב- 3-4 במרץ ויקרא לילדים לתרום משחקים, ספרים, בגדים וצעצועים אשר יועברו לילדים אחרים ביום מעשים טובים שיתקיים השנה ב-24 במרץ

רוח טובה

"אוטו טוב" יעצור במקומות הבאים: אבן-יהודה, בת-ים, רמלה, נתניה, מועצה אזורית זבולון, חיפה, נתיבות וגן יבנה ושם הילדים יעברו פעילות מהנה המעודדת את עשיית הטוב ואת ערך הנתינה לאחר.

האוטו יתחיל את הבוקר בבת ים, שם יחכו 70 ילדים בכיתה א שאספו צעצועים וספרי ילדים עבור ילדים ברמלה במועדונית בעיר.

הנקודה הבאה שכונת ג'ואריש ברמלה - יהודים וערבים יחד שעושים טוב למען ילדים בעיר נתיבות. בשכונה יחכו כ 60 ילדים מבה"ס רעות ומבה"ס בג'ואריש שאספו ספרים וצעצועים לילדים בחנות יד שנייה בנתיבות.

הנקודה הבאה היא נתיבות, שם אספו משחקי קופסא ותחפושות עבור ילדי רווחה בגן יבנה והנקודה האחרונה היא בגן יבנה.

 

עידו לוטן, מנכ"ל עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון המתאימה מתנדבים לגופים הזקוקים להם לאורך כל השנה: "הפעילות של "תעביר את זה הלאה" במסגרת הנסיעות של ה"אוטו טוב"  גורמת לילדים לחשוב על ילדים ממקום ומרקע אחר, להרגיש כמה טוב זה לתת לאחר", ופותחת להם חלון לעולם הנתינה".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה