אולמות הספורט בגן יבנה ייפתחו לבני הנוער במהלך הקיץ - ללא עלות
28.06.26 / 15:18
המועצה המקומית גן יבנה מזמינה את בני ובנות הנוער ליהנות מפעילות ספורטיבית חינמית באולמות הספורט היישוביים במהלך חופשת הקיץ.

במסגרת היוזמה ייפתחו מספר אולמות ברחבי היישוב בשעות הערב, ויאפשרו לבני הנוער לשחק כדורסל, כדורעף וכדורשת, להיפגש עם חברים ולבלות בסביבה בטוחה, מוארת ומפוקחת.
ימי ושעות הפעילות:
אולם נעמי שמר
- ימים ראשון, שלישי וחמישי
- בין השעות 20:30–23:00
אולם מכבים
- יום שני: 17:30–19:00
- יום חמישי: 19:00–23:00
אולם רבין
- ימים ראשון ורביעי
- בין השעות 20:00–23:00
הכניסה לפעילות היא ללא תשלום, אך ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש באמצעות WhatsApp במספר 050-6956096.
במועצה מציינים כי פתיחת האולמות היא חלק ממערך פעילויות הקיץ לבני הנוער, במטרה לאפשר להם מסגרת פנאי פעילה, מהנה ובטוחה לאורך חופשת הקיץ.
