אולמות הספורט בגן יבנה ייפתחו לבני הנוער במהלך הקיץ - ללא עלות

$(function(){setImageBanner('78f7354a-c514-4f1b-8b92-863ed17f15c9','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

המועצה המקומית גן יבנה מזמינה את בני ובנות הנוער ליהנות מפעילות ספורטיבית חינמית באולמות הספורט היישוביים במהלך חופשת הקיץ.

מועצה מקומית גן יבנה

במסגרת היוזמה ייפתחו מספר אולמות ברחבי היישוב בשעות הערב, ויאפשרו לבני הנוער לשחק כדורסל, כדורעף וכדורשת, להיפגש עם חברים ולבלות בסביבה בטוחה, מוארת ומפוקחת.

ימי ושעות הפעילות:

אולם נעמי שמר

  • ימים ראשון, שלישי וחמישי
  • בין השעות 20:30–23:00

אולם מכבים

  • יום שני: 17:30–19:00
  • יום חמישי: 19:00–23:00

אולם רבין

  • ימים ראשון ורביעי
  • בין השעות 20:00–23:00

הכניסה לפעילות היא ללא תשלום, אך ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש באמצעות WhatsApp במספר 050-6956096.

במועצה מציינים כי פתיחת האולמות היא חלק ממערך פעילויות הקיץ לבני הנוער, במטרה לאפשר להם מסגרת פנאי פעילה, מהנה ובטוחה לאורך חופשת הקיץ.

 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה