אזעקות ומתקפת טילים מסיבית על ישראל מכיוון עזה

$(function(){setImageBanner('a4f7bf3e-5ab3-4f53-bb38-6ca98152c8df','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

הבוקר, לפני כחצי שעה, התעוררו תושבים עם יללת סירנות האזעקה, המבשרות את הצורך להיכנס לממ"ד. עד כה, עפ"י הדיווחים, נורו עשרות רבות של רקטות והמתקפה הינה כוללת ומתוכננת לכיוון שטחים נרחבים בישראל. גם ברגעים אלה, ממשיכה המתקפה, מערכת כיפת ברזל פעולת ללא הפסקה, ונדמה כי תפסה את מערכת הבטחון, לא מוכנה. דיווחים על נפילות באשקלון, ביבנה, ומדווח על פצועים

דרור אהרון במסר לתושבים: "בוקר טוב, ירי רחב לאזור השפלה ומרכז הארץ קיימות נפילות בישובים באזור. אין נפילות באזור המועצה. הערכת מצב במרכז החירום מתבצעת ברגעים אלו נעדכן בהמשך. כלל המיגוניות נפתחו לפני החגים
האזעקות נמשכות .....נא השארו בקרבה למרחב המוגן."

יבנה. נט

מדוברות מד"א נמסר: "בהמשך לאזעקות שנשמע ברחבי הארץ, בדיווחים ראשונים שמתקבלים במגן דוד אדום צוותי מד"א יוצאים לסרוק במקומות הבאים בהם דווח מאזרחים על נפילות: יבנה, אשקלון וכפר אביב."

ועוד כי בהמשך לדיווח על נפילה ביבנה: "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לצעיר כבן 20 במצב בינוני בהכרה מלאה עם פציעות מרסיסים."

וכן כי בהמשך לדיווח על נפילה בשטח המועצה האזורית גדרות: "דווח על פגיעה ישירה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לאישה כבת 70 במצב אנוש וגבר שלכוד."

מדוברות המרכז הרפואי קפלן נמסר: "למרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית הובהל פצוע בן 52 מיישובי גדרות עם פציעה מרסיסים. הוא מוגדר בשלב זה במצב בינוני ומקבל טיפול בחדר ההלם על ידי הצוות הרפואי. וכן כי הובהל פצוע נוסף, כבן 20 מיבנה, עם פציעות רסיסים בצוואר. הוא מוגדר בשלב זה במצב בינוני ומקבל טיפול בחדר ההלם על ידי הצוות הרפואי."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה