איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל יבנה ממליץ על הליך אכיפתי כנגד חברות אשר יצרו מפגעי ריח קשים בגן יבנה וגבעת ברנר

$(function(){setImageBanner('7f45c282-1338-463b-9f17-80ea2ce44e88','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

שני מקרים חמורים של פיזור זבל בשדות ייצרו מפגעי ריח קשים והובילו את אנשי המקצוע של איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל יבנה להמליץ על עריכת שימוע לחברות שעשו כן.

מאיגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל יבנה נמסר כי:

"שני מקרים חמורים של פיזור זבל בשדות ייצרו מפגעי ריח קשים והובילו את אנשי המקצוע של איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל יבנה להמליץ על עריכת שימוע לחברות שעשו כן.

במסגרת עבודות חקלאיות פזרו עובדי חברה זבל אורגני בשדות במרחק של כ-30 מטרים בסמוך לשכונת מכבים בגן יבנה. במשך מספר יממות עלו ריחות קשים אשר פגעו באופן ניכר באיכות חיי התושבים. 

צילום: דקל גד

עובדי חברה אחרת פזרו זבל אורגני בסמוך לגבעת ברנר,יצרו מפגע ריח, ופגעו באיכות החיים של תושבי הקיבוץ ואף הקשו על קיום הלוויה שהתקיימה בבית העלמין הסמוך.

שני המקרים שארעו השבוע הובילו לתלונות תושבים,אשר בעקבותיהם יצאו אנשי המקצוע של איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל יבנה ופקחי המשרד להגנת הסביבה לשטח.

הממצאים בשטח העלו כי אופן פיזור הזבל האורגני בשני המקרים בוצע בניגוד לתקנות וללא התחשבות בתושבים.

בעקבות כך המליץ גד עופר, מנהל מחלקת תשתיות באיגוד, על קיום שימוע לחברות שבצעו את הפיזור.

ההמלצה הועברה למחוז מרכז של המשרד להגנת הסביבה."

יו"ר האיגוד דורון שידלוב:

"האיגוד פועל לשמירה על בריאות ואיכות חיי התושבים ואיכות הסביבה. מפגעי הריח בעקבות זיבול בניגוד לתקנות, גורמים לפגיעה ושיבוש חיי היום יום. אנו פועלים ברמות הפיקוח וההתראה על מנת שמקרים מעין אלו לא יישנו."

אם אתם מכירים אנשים תושבי גן יבנה, מעוררי השראה, עם סיפור מיוחד, תרומה מיוחדת לקהילה, או כל סיפור אחר שקשור לגן יבנה ויעניין את הקוראים, השאירו פרטים בכתובת המייל שלי  [email protected] 

ואשמח ליצור קשר.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה