איך זכה הזוג ירדן לאור וסתיו בונדר מגן יבנה בחולצה של סרג'יו רוברטו כוכב ברצלונה?

$(function(){setImageBanner('3bd51c8e-1f2c-47f1-80ae-dc8221f76845','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

הזוג שטס לטיול אחרי צבא בספרד הגיע במיוחד כדי לחגוג את יום הולדתה ה-21 של ירדן שחל ביום חמישי האחרון ביציע ה-VIP באצטדיון הכדורגל. הזוג שהריע לסרג'יו במהלך המשחק וקרא לעברו "אנחנו מישראל ואנחנו אוהבים אותך" זכה למחווה מרגשת מהשחקן המוכשר שניגש, הודה להם וזרק לעברם את החולצה אותה לבש במהלך המשחק. הסרטון זכה למיליוני צפיות בעמוד הרשמי של קבוצת ברצלונה והפך את הזוג מגן יבנה לכוכבי רשת.

סרג'יו רוברטו כוכב הכדורגל של קבוצת ברצלונה הנשוי לדוגמנית הישראלית קורל סימנוביץ העניק לירדן וסתיו מגן יבנה את חולצת המשחק שלו. הרגע שתועד במצלמות האוהדים הועלה לאינסטגרם הרשמי של הקבוצה לו שישים מיליון עוקבים!!!! וזכה למיליוני צפיות ולייקים. 

אינטסגרם ברצלונה

הזוג ירדן לאור וסתיו בונדר מגן יבנה הפכו בסוף השבוע לכוכבי רשת. הזוג יצא בשבוע שעבר לטיול של אחרי צבא. כאוהדי קבוצת ברצלונה אדוקים, הוחלט כי יאריכו את הטיול על מנת להגיע למשחק של הקבוצה האהובה ביום חמישי, היום בו חל יום הולדתה ה-21 של ירדן. הזוג רכש כרטיסי וי איי פי לשורה הראשונה ונהנה ממשחק בו ברצלונה נצחה את לבאנטה 0-3 במסגרת משחקי שמינית גמר גביע המלך. הזוג, שקרא במהלך המשחק "סרג'יו אנחנו מישראל אנחנו אוהבים אותך" זכה למחווה מרגשת מהשחקן שלא נשאר אדיש לקריאותיהם. השחקן המצליח ניגש אל הזוג וזרק לעברם את חולצתו הנושאת את המספר 20 . הוא חייך לעברם, נפנף לשלום ונעלם. סתיו הנרגש החל לבכות "באותו הרגע כשהוא התקרב לא ידעתי מה לעשות ואני מתרגש עד עכשיו" אמר סתיו. זוהי הפעם ה-5 בה צופה סתיו במשחק של ברצלונה במגרש הביתי שלה בספרד. את הפעם הזו, הוא בטוח לא ישכח. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה