אילו עבודות מתבצעות במתחם מגרש הכדורגל הישן בגן יבנה?

$(function(){setImageBanner('e1a3c3b4-f459-4795-b548-40c09153b0c4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בעקבות שאלות ופוסטים רבים בקבוצות השונות של גן יבנה, יצא השבוע ראש מועצת גן יבנה, דרור אהרון, בהודעה לתושבים, בה הוא מפרט "במדויק מה מתוכנן להיות במקום, בשקיפות ובאופן הברור ביותר" כדבריו, מה פשר העבודות שמתבצעות במתחם מגרש הכדורגל הישן

תושבים רבים שאלו את עצמם ואת הקהילה בקבוצות גן יבנה השונות מה פשר העבודות  שהחלו במתחם מגרש הכדורגל הישן, בראותם כלים כבדים מבצעים עבודות תשתית.

דרור אהרון

לאחרונה, נחנך מגרש הכדורגל החדש של גן יבנה, באיזור התעשיה, והפעילות הועברה אליו. בד בבד, החלו העבודות במתחם המגרש הישן והעלו שאלות רבות בקרב התושבים: למה מיועד המתחם? מה תכניות האכלוס? האם יהיו ריאות ירוקות? הסדרי תנועה ועוד.

מועצת גן יבנה

מועצת גן יבנה

בהודעתו, פרט דרור, את התכניות המלאות למתחם, והוסיף תמונות להבהרה. על פי דבריו, מתוכננים להקמה, במתחם המדובר, מגרש חניה ציבורי שבו כ-120 חניות לרווחת התושבים, 88 יח"ד בבנייה נמוכה צמודת קרקע, שטח ציבורי פתוח וגינה ומבנה ציבור של המועצה.

דרור אהרון

דרור אהרון, ראש מועצת גן יבנה: "התחלנו בביצוע עבודות תשתית ופיתוח במיקום של מגרש הכדורגל הישן (שהועבר לטובת איצטדיון חדש באזור התעשייה). התעקשתי שיבוצעו 3 כיכרות שיתנו פתרון תחבורתי ובטיחותי מלא ביציאות ובכניסות מהצירים הראשיים (כפי שמסומן בירוק בתמונה - יהודה עמיחי ונתן אלתרמן בשתי הכניסות והמגינים צה"ל).

בתגובות התושבים לפוסט ההבהרה, ניתן למצוא דעות לכאן ולכאן:

Tirosh Shalom כתב: "הכל טוב ויפה שאנחנו מעודכנים ויש שקיפות, אתמול העליתי פוסט בקבוצת גן יבנה שלנו על הסיוט שאנחנו תושבים ברחוב יהודה עמיחי עוברים ונעבור בכל תקופת הבניה עקב מחסור חמור בחניות לאורך הרחוב." וצירף תמונה לדוגמה מאותו הערב על קושי בלנסוע בשני כיונים ברחוב.

Tirosh Shalom

דרור שרגאי כתב: "אהרון דרור מה לגבי פארק ירוק במקום המגרש כדורגל? מה לגבי מכון רנטגן אולטרה סאונד שצריך להיות ביישוב שיעבוד עם כל הקופות חולים? הרי השאיפה שלך זה להיקרא ראש עיר ולא ראש מועצה."

Hila Alvas כתבה: "מה שהכי חסר: קופות חולים נוספות, שירותי דימות ואולטרסאונד, רופאי נשים, אורטופדים, מומחים כמו אף אוזן גרון, קרדיולוגים, מרפאות שיניים כמו מכבידנט. הכול צריך לנסוע לאשדוד. למה לא לפתח את תחום הרפואה? זה נחוץ כל כך פה, יש כאן המון תושבים ואין מענה ראוי בתחום."

Elyran Elmaleh כתב: "נשמע ונראה טוב. יישר כוח על החשיבה לפרטים הקטנים לטובת ציבור המתגוררים ביישוב. תודה."

Dror Allen כתב: "לאט ובטוח אתה בונה יישוב לתפארת. כל הכבוד, יישר כח."

רחמים שרים כתב: "כל הכבוד לאהרון ראש המועצה על התחלת ביצוע התוכנית להתאמת השטח ליעדו על פי התוכנית עם חנוכת מגרש הכדור רגל החדש בהצלחה."

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה