ראיון עם אילנה ירדני מגן יבנה המנהלת את הקבוצה המדוברת "נשים מעל חמישים" בגן יבנה גדרה והסביבה

$(function(){setImageBanner('6a9ff430-8159-4cea-ba03-ea54c95f55e1','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

"זה הכל בשבילך כי עכשיו תורך" הוא המוטו של קבוצת הנשים המדוברת המפגישה בין נשים בנות חמישים ומעלה מהסביבה הקרובה וגם מהארץ כולה. את הקבוצה הראשונה הקימה נגה קובץ' שחיפשה מענה עבור נשים בגיל המיוחד הזה והשאר היסטוריה וגם ....היסטריה. את הקבוצה המקומית מתחזקת אושיית העיצוב והסטיילינג המקומית אילנה ירדני טרפלר. מאז נפתחה, צוברת הקבוצה עוד ועוד חברות המגלות כי עכשיו, הוא הזמן שלהן.

כשנגה קובץ היתה בת 51, היא חיפשה אחר משהו שיעצים אותה ויעזור לה להתמודד עם התקופה המבלבלת.

קבוצת פייסבוק של נשים מארה"ב, האירה את עיניה והביאה אותה להקים קבוצה שתתן מענה לנשים בנות חמישים פלוס. ההתחלה היתה במיילים, שם נרקמו אירועים וטיולים וההצלחה מיהרה להגיע כשהיא סוחפת איתה אלפי נשים. 

 או אז, עם ההיענות הרבה, פתחה נגה את קבוצת הפייסבוק הישראלית "נשים מעל חמישים"  , המונה כיום יותר מ-28000 חברות בכל רחבי הארץ וחוגגת שש שנים של עשייה, מפגשים, תובנות , טיולים ובעיקר העצמה נשית. בעקבות ההצלחה הרבה,  נולדו לקבוצת האם קבוצות מקומיות המעניקות מענה לנשים באזור בו הן מתגוררות.

את הקבוצה המקומית הקרויה "נשים מעל גיל 50 בגן יבנה, גדרה והסביבה" מנהלת כיום אילנה ירדני טרפלר, מעצבת אופנה, סטייליסטית, מעצבת חלונות ראווה ומתנדבת בנשמה (החווה האקולוגית, יחידת חילוץ והצלה גן יבנה). 

בתמונה: נגה קובץ מייסדת קבוצת הפייסבוק "נשים מעל גיל 50" הארצית. 

פייסבוק נגה קובץ

אילנה, מה מטרת הקבוצה?

"מטרת הקבוצה היא ליצור גיבוש של נשים מעל גיל חמישים לפעילות משותפת כגון : סדנאות, טיולים בארץ ובעולם, לקיים מפגשים מלמדים ומעשירים ולחלוק תובנות, להיפגש לארוחות בוקר ולתת במה למישהי מאיתנו (כרגע פחות מתאפשר בגלל הקורונה) ולמלא את החלל הריק שנוצר כאשר הילדים גדלו והקן התרוקן. זה הזמן שלנו להעצים את עצמנו, לפגוש עוד בנות גילנו  מהסביבה ומכל הארץ,." 

בתמונה: מפגש של קבוצת נשים בנות חמישים 

נשים בנות חמישים

מה מיוחד בגיל חמישים?

"בגיל הזה את פתאום חופשיה. הילדים גדלו ופתאום מרכז החיים השתנה. המשפחה השתנתה. החשיבה שלך השתנתה. עכשיו זה הזמן שלך. גידלת ילדים, החזקת בית ומשפחה, ג'ינגלת בין הבית לעבודה, עכשיו הזמן שלך להתעורר לחיים להביט בעצמך ולעשות לעצמך. ליהנות.. "

מה את צופה לקבוצה בעתיד ?

" אני מאוד רוצה שהקבוצה תגדל כמה שיותר . שחברות יביאו עוד חברות . את לא חייבת להיות בת חמישים כדי להצטרף לקבוצה. גם נשים בגיל 46 או 48 מצטרפות לקבוצה שלנו. "

להצטרפות לקבוצת נשים מעל חמישים בגן יבנה גדרה והסביבה :

https://www.facebook.com/groups/beganyavne/?ref=share

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה