אירועי סיום מחצית השנה התקיימו באורט על שם נעמי שמר

$(function(){setImageBanner('cc02fdd1-91a4-4d5b-b98f-d5552272f61d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

כחלק מאירועי סיום המחצית, התקיימו בבית הספר אורט על שם נעמי שמר מספר פעילויות חווייתיות ומעוררות השראה ביוזמתם של צוות החינוך החברתי - רויטל אמויאל וערן נוב.

בתיכון, עברו התלמידים הרצאה משמעותית של פיי ז'קיטה. פיי, בת למהגרים מקונגו, סיפרה על ילדותה בדרום תל אביב. היא שיתפה את הקשיים הרגשיים, החברתיים והנפשיים שאיתם נאלצה להתמודד, איך היא הצליחה להפוך את הקשיים בחייה לגורמים מניעים ולהעלות את המוטיבציה. אלו, הובילה אותה לזכות בתוכנית "המירוץ למיליון", לבסס קריירה מצליחה כדוגמנית וכשחקנית ולהוות מודל לחיקוי לבני נוער רבים. התלמידים הקשיבו בשקיקה לסיפוריה, ספגו ערכים ותובנות לחיים ויצאו מההרצאה מוכנים יותר למחצית ב'.

מועצת גן יבנה

בנוסף, בהובלתם של מנהלת החטיבה העליונה, רכזות השכבה והמחנכים התקיים בוקר הורים- מורים בתיכון. ביום זה הגיעו הורים מכל כיתה והעבירו יחד עם המחנך שיעור אחד בנושא " הגשמת חלומות" ושיעור נוסף בתחום בהם מתמחים או נושא שקרוב לליבם להעשרת עולם התוכן של התלמידים, יצירת שיח מקדם והגברת תחושת קהילתיות.

מועצת גן יבנה

מועצת גן יבנה

בחטיבת הביניים, התלמידים צפו במופע "הכי ישראלי", שמהלכו הזמרים שרו שירים בסגנונות מוסיקה שונים כמו: ים תיכוני, היפ הופ, ארץ ישראלי ועוד, במטרה להדגיש את הייחודיות של מדינתנו רבת התרבויות והעדות. כמו כן, הם שיתפו את התלמידים בסיפוריהם האישיים ודרכם לימדו על קבלת השונה וערך הסובלנות.

מועצת גן יבנה

בסיום הפעילויות, התלמידים קיבלו תעודות סיום מחצית א', וביניהן גם תעודות ההערכה, הצטיינות לימודית והצטיינות חברתית. צוות בית הספר מכיר תודה לכל מי שלקח חלק בתכנון האירועים ומאחל הצלחה רבה במחצית ב'.

מועצת גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה