אירוע בחירת דירה חגיגי נערך השבוע לזוכי המחיר למשתכן בשכונת "נויה" החדשה של גן יבנה

$(function(){setImageBanner('a5f4c3a4-7cf7-460a-a147-c942df0599d5','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום שלישי האחרון 25/5/2021 נערך בגן האירועים "גאיה" אירוע מיוחד בהפקת חברת הנדל"ן "אסיה סיירוס" לכבוד זוכי המחיר למשתכן בפרויקט שכונת "נויה" בגן יבנה. בקבלת הפנים המרגשת השתתף גם ראש המועצה דרור אהרון שפגש לראשונה את תושבי גן יבנה החדשים.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

במסגרת האירוע, 220 זוכי פרויקט מחיר למשתכן בשכונת 'נויה' בגן יבנה הוזמנו לאירוע מיוחד בו בחרו את הדירה החדשה בה זכו במסגרת התוכנית, את האירוע הפיקה חברת הנדל"ן 'אסיה סיירוס' שבנתה את הפרויקט.

אל האירוע הצטרף גם ראש המועצה המקומית גן יבנה, דרור אהרון, שפגש את התושבים החדשים, בירך אותם ואף סייע להם בבחירת הדירות החדשות בהן זכו במסגרת הפרויקט.

הפרויקט ממוקם בשכונת גן יבנה מערב המתחדשת, כאשר פיתוח השכונה כולל, בין היתר, הקמה של 23 בניינים בהם מוצעות דירות בנות 3-5 חדרים.  מלבד הבניינים, יוקמו בשכונה מגוון פרויקטים לרווחת התושבים כגון פארק בגודל של 100 דונם שיהווה ריאה ירוקה, ייסלל כביש יציאה צפוני שיחבר את גן יבנה לאיזור המרכז, יקצר את זמני הנסיעה וימנע פקקים, בניית בית ספר תיכון חדש, בית ספר יסודי ואשכולות גני ילדים, הרחבת קאנטרי גן יבנה ועוד.

בהגרלת המחיר למשתכן שווקו 220 יחידות דיור, במחיר של החל מ-1.1 מיליון כאשר להגרלה נרשמו 4,000 משפחות. שאר הדירות בפרויקט, משווקות לשוק במחיר החל מ 1.7 מיליון ₪. לכל הבניינים בפרויקט יש חניון תת קרקעי ולכל דירה יש מרפסת, חנייה ולחלקן גם מחסן. מעבר לדירות אלו, בפרויקט נבנו גם דירות מיוחדות, דירות גן  ופנטהאוזים.

ראש המועצה, דרור אהרון: "שמחתי לפגוש את תושבי גן יבנה החדשים. מדובר בפרויקט בעל משמעות לאומית אדירה. התוכנית נמצאת בשלבים מתקדמים ונותנת מענה לצרכים מהותיים של גן יבנה שנים רבות קדימה, ובזכותה היישוב ישתדרג באופן משמעותי. כל התהליך נעשה בצורה שקולה, תוך התחשבות בכל צרכי התושבים, כולל ביצוע כביש הגישה הצפוני, שיחבר את גן יבנה לכביש 4 ומשם למרכז הארץ - טרם אכלוס הפרויקט. יוקם פארק של כ-100 דונם, שיהווה ריאה ירוקה. יש גם דיור מוגן לגיל השלישי. אין ספק שביצוע התוכנית יצעיד את גן יבנה קדימה ויבטיח את עתידה"

מנכ"ל אסיה סיירוס, אבי תם: "פרויקט זה, הוא פרויקט הדגל של החברה! והזוכים יזכו לגור בפרויקט ייחודי וראשון מסוגו בגן יבנה שנבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. חברת 'אסיה סיירוס' תמשיך להקים, לפתח, לבנות ולהוביל את החדשנות בתחום הנדל"ן בישראל".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה