אירוע תקיפה מזעזע של בני נוער התרחש בליל שישי בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('df5298e7-b7a5-4151-a76b-e2d8294b87b0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

יום שישי בלילה. שלושה חברים, שתי בנות ובן יצאו לאכול גלידה במרחק 200 מטרים מהבית ונתקלו בחבורת נוער שהכתה אותם באכזריות עד זוב דם כשראייתו של הנער נפגעה קשות ויש חשש כבד לפגיעה בלתי הפיכה בעינו, החבורה בעטה בנער בעודו שוכב על הרצפה מדמם, שדדה טלפון ונמלטה. ראש המועצה דרור אהרון :"מקרה מזעזע ובלתי נתפס"

גן יבנה נט

גן יבנה כולה מזעזעת ממקרה התקיפה שאירע בליל שישי האחרון. 

ראש המועצה דרור אהרון התייחס לאירוע :

"מקרה מזעזע ובלתי נתפס. אנחנו נסייע לנער ולמשפחתו בכל צורך ברגעים אלו אנו בודקים במצלמות המועצה אם רואים משהו מהמקרה. אני אדאג שהמשטרה תיכנס בנושא הזה בכל הכוח ולא תרפה. לא נאפשר מקרי אלימות מעין אלה בקהילה שלנו"

התושבים המזועזעים חלקו את רגשותיהם בדפי הפייסבוק הקהילתיים:

רועי לוי: חובה חובה לפעול בכל הכוח למצות את הדין ולעקור תופעה מכוערת זו בכל דרך"

גבי קונפינו:"מזעזע לחלוטין. לפי התיאור תקיפה בנסיבות מחמירות, שוד ואיומים מה עוד נשאר להגיד. וילדים פוסט טראומטיים זה פעמון אזעקה ליישוב שלנו. "

אייל הראל:"כדאי שנתחיל כמו בניו יורק עת עצרו אנשים שנסעו עם פנס איתות שבור. אצלנו יש נערים שמשתוללים עם טרקטורונים מכניים או חשמליים הם יוצאים מבית ההורים וחוזרים לשם. לנו יש טרור בכבישי המושבה ולא מצליחים לעצור את זה. אירועי אלימות כמו הלילה מתחילים בחוסר הכרה של ההורים עם מעשי ילדיהם. תשאלו פעם בשיחה פתוחה עם הילדים אם הם יודעים מה עושים החברים לשכבה. תתפלאו לשמוע על כמות האלכוהול בכיתות י יא ועל סמים בכיתות אלו. לא מרים ידיים אבל גם לא יכול לתקן את כולם. "

כך כתבה רינת מייזנר: 

"אתם הנערים שתקפתם עד זוב דם 3 בני טובים. אתם שמשיעמום החלטתם לתקוף באכזריות ולשדוד את הנייד שלהם. אתם העולים לשכבת יא' שהותרתם אותם מדממים, המומים, היסטרים וכואבים, לא מאמינים שבמרחק של 200 מטר מהבית הם כבר לא בטוחים. אתם שניפצתם להם את האשלייה שהם חיים במקום אידילי נטול אלימות ובטוח. אתם! השארתם אותם פצועים ומצולקים נפשית לכל החיים!!! תתביישו לכם! לא מקנאה בהורים שלכם שכל כך כשלו בחינוך שלכם וגידלו עבריינים חולי נפש, נטולי כל רגישות, אכזריים כל כך ורעים. כן. חסרי מצפון ורעי לב!
אני יודעת מי אתם. אני ארדוף אתכם עד מיצוי הדין אתכם. אני אדאג שכולם יכירו אתכם וירחיקו את ילדיהם מכם. אני אעשה הכל על מנת למנוע מכם לפתוח את שנת הלימודים בבית הספר, פשוט כי המקום הראוי לכם הוא מוסד נעול בו לא תהוו סכנה לאף אחד.
תתביישו לכם!!
לא מצליחה להבין איך ילד שיוצא מהבית נשדד באכזריות במרחק של 100 מטר מהבית שלו.
איך האגרוף שהכנסתם לו לעין גרם לו לכזה נזק שהוא עלול לאבד את מאור עינו. אני מבטיחה לכם: אני אדאג להיות הצל שלכם בכל מקום עד שימצו איתכם את הדין.
ולכם חברי הקבוצה אני אומרת: שימרו את ילדכם קרוב אליכם. מסתבר שגן יבנה היא לא מקום בטוח... פשוט, חבל.. לכו תדעו מי יהייה הקורבן הבא.."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה