אליפות גן יבנה הפתוחה בMMA לזכרו של סמ"ר אופיר לביא ז"ל

$(function(){setImageBanner('302933dc-5830-412a-8549-72cc64d54ece','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אליפות גן יבנה הפתוחה באמנויות לחימה משולבות התקיימה לזכרו של אופיר לביא ז"ל זו השנה השנייה. בתחרות לקחו חלק מאות לוחמים מכל הארץ, מאילת ועד קריית שמונה, שקיימו מעל 100 קרבות. את גן יבנה ייצגו ביד רמה תשעה מתחרים ספורטיביים וצעירים בהדרכת דויד אביסרור, שמאמן במועדון האתלט

צילום: צחי טאיירביום שלישי האחרון התקיימה זאת השנה השנייה ברציפות, אליפות גן יבנה הפתוחה בMMA לזכרו של סמ"ר אופיר לביא ז"ל, תושב היישוב, באולם הספורט של בית הספר אורט על שם יצחק רבין.

בתחרות לקחו חלק מאות לוחמים מכל הארץ, מאילת ועד קריית שמונה, שקיימו מעל 100 קרבות. את גן יבנה ייצגו ביד רמה תשעה מתחרים ספורטיביים וצעירים בהדרכת דויד אביסרור, שמאמן במועדון האתלט. אביסרור,שגם אמון על ארגון התחרות יחד עם מחלקת הספורט במועצת גן יבנה, מספר שהלוחמים מגן יבנה ייצגו את גן יבנה לאחר שנה של אימונים קשים ואיכותיים.

במקום הראשון זכו עמית סוסיד, עדן סין איציק, אריאל לישה, רון לישה, ואמים קובייב. במקום השני זכו עוז עדני, מאור כהן, נועם אדוני ואיתמר אדוני.

הגביעים והפרסים הוענקו בטקס מכובד בו השתתף ראש המועצה, דרור אהרון, מחזיק תיק הספורט, אילן רביבו, מנכ"ל המועצה, אילן סויסה,  משפחת לביא היקרים ועוד. בדבריו, דוד אביסרור ציין את שיתוף הפעולה ההדוק עם המועצה והודה לראש המועצה ולכל השותפים בדרך. דויד אביסרור היה המאמן האישי של סמ"ר אופיר לביא ז"ל בענף הmma שכלכך אהב.

צילום: צחי טאייר

השותפים להפקת הארוע ונותני החסות הינם מועדון האתלט, סומבררו גן יבנה, עדי אמגר, שרון זורי ומאור קזלקופי, גאוסט פייטר, ו-EH גארד ישראל על כל העזרה שלהם בארגון ותמיכה בתחרות לזכרו של סמ"ר אופיר לביא ז"ל.

לימור ואילן לביא: "כמדי שנה גם השנה זכינו לאירוע הנצחה ברמה גבוהה לזכרו ולכבודו של בננו היקר סמ״ר אופיר לביא ז״ל- תחרות ארצית- גן יבנה הפתוחה באומנות לחימה mma בהובלת דויד אביסרור מנהל מועדון טייגר אוף גלורי והמועצה המקומית גן יבנה באמצעות מח׳ הספורט ואנשים טובים באמצע הדרך שסייעו ותמכו בהצלחת הארוע."

לימור ואילן הוסיפו: "אופיר שלנו היה מתאמן ב mma יחד עם עדי אמגר והיה תלמידו של אביסרור והמחוה הזו מדי שנה נוגעת לליבנו מאד. ההנצחות הללו נותנות למשפחה כוח ואנרגיה להמשיך בחיים הלא פשוטים שלנו ועל כך תודה."

וביקשו להודות: "תודה לדרור אהרון ראש המועצה ששם על סדר יומו את המשפחות השכולות והצרכים שלהן, על הרוח הספורטיבית והדוגמא האישית, על ליווי וסיוע בהוצאת ארועים כגון אלו ואחרים לפועל. תודה לאילן רביבו מחזיק תיק הספורט, למיכל שלומי ממהל מח׳ הספורט ולעליזה דניאל רכזת המחלקה הבולדוזריות, שכל הפקה קטנה עליהן ואחרון חביב הלא הוא דויד אביסרור המאמן המקצוען עם לב הזהב שלא שוכח את אופיר שלנו. אופיר כל חייו היה בנתינה וכעת זה הזמן של כולנו לתת לו ולעשות לזיכרו. יהי זיכרו ברוך ת.נ.צ.ב.ה."

צילום: צחי טאייר

ראש המועצה, דרור אהרון נשא דברים ואמר: "אני נרגש להיות כאן איתכם היום באירוע הכל כך מרגש וערכי הזה שמתקיים זו השנה השנייה לזכרו של סמ"ר אופיר לביא ז"ל. אופיר התאמן במועדון mma בניהולו של דוד אביסרור במשך שנים ואהב את הספורט הזה בכל מאודו. מהבוקר התקיימו מעל 100 קרבות עם ספורטאים מגן יבנה וממקומות רבים ברחבי ישראל, תודה לכם על ההשתתפות והמאמץ. משפחת לביא היקרה, אנו נמשיך לקיים את האירוע הזה גם בשנים הבאות ואנחנו תמיד נהיה אתכם ולצדכם".

קרדיט צילום לתמונות באלבום המצורף: צחי טאייר

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה