בלעדי - אמו של הצעיר שנפטר בשבוע שעבר בגן יבנה: "מד"א התנהגו כלפי באלימות בעת שגיליתי את גופתו"

$(function(){setImageBanner('479b33df-9035-4f0e-8bdb-397b6f35a52e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לפני שבוע פקד את משפחת הרשקוביץ מגן יבנה אסון כאשר בנם בן ה-29 נמצא ללא רוח חיים בחדרו. כעת מספרת אמו כי התנהלות כוחות מד"א במקום לוותה לכאורה באלימות ובעיקר בחוסר רגישות כלפיה אשר במשך זמן רב לא הורשו להיכנס לזירת האירוע ולהיפרד מבנם שנפטר בפתאומיות.

ביום רביעי שעבר, 2/10 התהפכו חייה של משפחת הרשקוביץ מגן יבנה. פנינה, האם, חזרה בשעות הצהריים מעבודתה כשגילתה את בנה שרוע ללא הכרה בחדרו. הקריאה לכוחות מד"א להגיע אל הבית הביאה אתה עוגמת נפש קשה לדברי פנינה. "הייתי בהסטריה, ממש צרחתי והם, בחוסר רגישות נכנסו אל החדר של ניב ונעלו את הדלת כשהם מסרבים לתת לי להיכנס. הם ממש היו אלימים כלפי. אחד מהם תפס לי את היד בכוח ועצר אותי מלהיכנס לתוך החדר של ניב" מספרת האם בכאב.

ניב זיכרו לברכה. צילום מסך פייסבוק

אך כאן, לא הסתיימה לדברי פנינה ההתנהלות המבישה והפוגענית. "הם נעלו את הדלת לאחר שסיימו את עבודתם והלכו כשהם נועלים את הדלת ולוקחים אתם את המפתח עד להגעת המשטרה. למשטרה לקח שעתיים להגיע, והגופה של הילד שלנו היתה בתוך החדר כל הזמן הזה" 

פנינה אמו של ניב ז"ל. צילום מסך פייסבוק

פנינה, ספרי לנו על ניב 

"ניב היה ילד מדהים. גאון. למד בכיתות מופ"ת באשדוד. סיים תואר ראשון באוניברסיטת בר אילן ועמד להתחיל תואר שני במנהל עסקים גם כן בבר אילן. ילד נורמטיבי. אין לי מושג מה קרה ולמה הוא נפטר. אני גם לא רוצה לדעת. זה לא יחזיר לנו אותו." 

יש לך מסר למישהו במד"א בעקבות מה שעברתם?

"אני רוצה להגיד שבמצבים כאלו ידעו איך להתנהג עם אנשים שעוברים מצבים כאלו. החברים במד"א במקום להיות קשובים במצב כזה ולכבד את המת ואת המשפחה שלו. רצינו להיות עם הילד שלנו ולא נתנו לנו. אני רוצה שמישהו יתן את הדין על מה שאירע."

פנינו למד"א לתגובה ביום חמישי, אך הם לא הגיבו.

גולש שאינו מייצג את מד"א באופן רשמי רשם את הדברים הבאים ביחס למקרים : 

"צוותי מדא מנוסים במקרים אלו, וכנראה לא רצו לגרום לטראומה לאם שתראה את בנה במצב זה.

בנוסף, בד"כ, משאירים את גופת הנפטר בבית לצורך חקירה משטרתית והגעת ניידת של המשטרה שמפנה את הנפטר לנתיחה.

כמו כן במקרים כאלה לא מפנים לבית החולים ישר, אך כל מקרה לגופו. משתתף בצער האמא. "

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה