אמש בתכנית "המתחזים" בערוץ 12: כל האמת על המתחזה שהונתה את גן יבנה

$(function(){setImageBanner('8fa85102-77b9-4bf6-a198-5efc81365db3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

זה קרה בדיוק לפני שנה. הודעת וואטס אפ בקבוצת ההורים של כיתה אחת בגן יבנה הביאה להתגייסות של יישוב שלם למען אם חד הורית הנמצאת במנוסה מבעלה המכה וזקוקה לעזרה. הלב הטוב של אנשי גן יבנה יצא אל האשה שלימים התגלתה כנוכלת המנצלת אנשים בכל רחבי הארץ, גוזלת את כספם ומותירה אותם שבורים לאחר שמתגלה התרמית. אמש, בתכנית "המתחזים" עם חיים אתגר בקשת (ערוץ 12) נחשפו חלק מהתרמיות הגדולות של מי שכונתה בגן יבנה ליה יחיאל אך במקומות אחרים הציגה עצמה כטלי אוחיון, אביטל יחיאל ועוד.

אמש, שודרה בערוץ 12 תכניתו של חיים אתגר "המתחזים". בתכנית נחשף פרצופה האמיתי או למעשה כמה מפרצופיה של אשה נטולת מצפון או רחמים שהונתה אנשים בכל מקום אליו הגיעה כשהיא מותירה שברון לב, נזקים כלכליים ונפשיים. לפני שנה, הגיעה לגן יבנה בשם לי יה יחיאל.

בתמונה: נטלי אברג'יל וחיים אתגר 

נטלי אברג'יל

נטלי אברג'ל מגן יבנה אשר נרתמה ונתנה את כל כולה למען "לי יה" סיפרה כי מיד עם תום חג סוכות התקבלה הודעה בקבוצת הוואטס אפ הכיתתית בה למדה באותו הזמן בתה של "לי יה" בו היא קוראת לעזרה ומספרת כי היא עומדת להיזרק מביתה בשל אי עמידה בתשלום שכר הדירה וכי היא נמצאת בטיפולים בעקבות גידול שהתגלה בגופה. נטלי מספרת כי למחרת נפגשה עמה ונדהמה לגלות אשה במטפחת ראש ושמלה שחורה בעלת חזות של אשה דתיה.

שידורי קשת

נטלי רתמה את כל היישוב . תלושי קניה בסך 3,000 שקל מתנה מרשת "ויקטורי", שנתיים שלמות של קניות מתנת "קרביץ", 3000 שקלים מקבוצת גן יבנה, התגייסות לאבזור הדירה החדשה הכוללת תשלום שכר דירה לחודשיים, ריהוט ואזור הדירה ועוד. בנוסף לנטלי תמכו בה אנשים טובים רבים מהיישוב ביניהם אפרת וטוני גאו שאף הסכים לחתום עבורה ערבות כדי שלא תיזרק לרחוב עם ילדיה. שירה קשת וקבוצת המנכ"ליות שפעלה ביישוב עם עומר דוד ואנשים טובים נוספים, ארגנו לבתה שלי "לי יה" בת מצווה מהאגדות.

"יום אחד" מספרת נטלי "פגשתי אותה בסופר עורכת קניות עם גופיה ומכנס קצר קעקועים ותספורת קצרה." נטלי נדהמה לגלות שמדובר באותה האשה שישבה מולה שבועיים קודם בלבוש שונה לגמרי. הספק התגנב ללבה של נטלי שהמשיכה לעזור ולארגן לצד אנשים טובים רבים ביישוב את אירוע בת המצווה לבתה של ליה. כולו בהתנדבות מלאה מבעל המקום, המאפרת, המסרקת, ברי מתוקים, הזמר, וגם  הדי ג'יי אבי שאלתיאל שהגיע בהתנדבות מלאה  ומספר :"סיפרו לי שהיא חולה במחלה אשה קשת יום שאין לה כסף, המון ספקים, אירוע מושקע והתרגשות גדולה סביב הסיפור. אנשים בכו מהתרגשות לעזור לאדם שאין לו. הסיפור ריגש את כולם". "יישוב שלם בא ושם 200 שקל במעטפות אנונימיות" מספרת נטלי. גם אפרת גאו מספרת בהתרגשות על האשה שהונתה אותה :"היא אמרה שהיא חולת סרטן. אצלי זה נושא רגיש .

שידורי קשת

היא אמרה שהיא בטיפולים. סבתא שלי נפטרה מהמחלה, אמא שלי ואחותי חלו כשאתה שומע דבר כזה אתה חייב לעזור במיוחד כשיש ילדים בתמונה" מספרת אפרת. "לא עצמתי עין עד שהחלפתי לה בית" טוני, בעלה של אפרת אף היה זה שחתם לה ערבות על שכר הדירה. "הרגשתי טוב שאני הוצאתי אותה למקום נורמלי" . התרמית הלכה ונחשפה כאשר "לי יה" ממשיכה לבקש כספים לאחר שנתרמו לה יותר מ-30,000 שקלים. ככל שחלף הזמן החלו לצוץ סדקים בסיפור של "לי יה" כשנטלי שאלה לאן הכסף נעלם היא "זוכה" למתקפת נגד מצד "לי יה" שמתנפלת עליה. " הרגשתי שרומיתי מכל הבחינות" מספרת נטלי בדמעות. 

יום לאחר שידור התכנית אני שואלת את נטלי על תחושותיה 

"הרגשות שלי אחרי התכנית הן של הקלה. סגירת מעגל אני שמחה שחשפו אותה כי מפה היא התכוונה להתחיל הכל בפתח תקווה ואני ישר חשפתי אותה ואמרתי לה "את תצטערי על היום הזה". ברגע שהיא הרגישה שהחבל סביבה מתהדק אז היא פנתה למחאה נגד הגננת המתעללת בראש העין שם הצליחה לגייס כסף. הכי כואב לי על הילדה שלה שהיתה בכיתה של הבן שלי.

היא נכנסה לי ללב. בכל פעם שראתה אותי היתה רצה ומחבקת אותי. ילדה מיוחדת ומדהימה. היא לא בקשר עם אמא שלה וכך גם שאר הילדים. לפי מה שידוע לי עכשיו היא במודיעין כעת. עם שיער קצוץ בצבע בלונד וכובע קסקט. חשוב לי להזהיר אנשים משם שלא יפלו . אני לקחתי את המקרה הזה קשה מאוד.

הילדה וגם "לי יה" היו חלק מהחיים שלנו. לנו היא סיפרה שהיא ברחה ממעון לנשים מוכות והיא מסתתרת בגן יבנה ושברווחה אמרו לה שתבחר בין גן יבנה לאשדוד אבל ברווחה בכלל לא ידעו על המקרה שלה. "

את אשה אינטיליגנטית למה לדעתך נפלת ככה?

"יש בה משהו שגורם לך להאמין לה. הפרצוף שלה, הדיבור שלה. היא משדרת אמינות. " מאז השידור פנו אלי המון אנשים שסיפרו שגם אותם היא עקצה. זה אפילו לא הגיע לשידור. "

גם ראש המועצה אהרון דרור הגיב לשידור הכתבה אמש 

"בוקר טוב גן יבנה ראיתי כמו רבים מכם את התכנית "המתחזים" אמש ורציתי רק לומר לכם, התכנית הזו רק העצימה את מה שחשבתי על הקהילה שלנו. אתם מדהימים! כל מי שתרם, עשה מכל הה והאמנת לה?לב ונתן מעצמו למען הזולת, תמשיכו לעשות כך ושהדבר לא ירפה את ידיכם. "

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה