אמש נפגשו לחצי גמר חבל לכיש בדרבי 2 קבוצות מאמאנט מגן יבנה

$(function(){setImageBanner('f7f1db6f-4475-4cf5-9911-ea78b2dc091f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אמש נערכו בקרית גת משחקי חצי גמר מאמאנט חבל לכיש. בלט משחק הדרבי בין שתי קבוצות מגן יבנה "ונוס גן יבנה" ו"פאנקי מאמא גן יבנה". בתום 3 מערכות, ניצחה קבוצת "ונוס נט גן יבנה" 2:1, ועלתה לגמר. שתי הקבוצות שחקו מצוין, השחקניות עלו על המגרש עם המון מוטיבציה ורצון לנצח. שלומית סילוק, המאמנת את שתי הקבוצות, גאה להביא את שתיהן להישגים נפלאים.

בשבוע הבא, יערך משחק על המקום השלישי בין "פאנקי מאמא גן יבנה" לבין ק. מלאכי. משחק הגמר יערך אף הוא, בו קבוצת ונוס נט גן יבנה, תתמודד על המקום הראשון מול ק. גת.

עינת אלחסיד

שלומית סילוק מאמנת:

חצי גמר אש של שתי קבוצות מלכות על!!! משחק מותח, קבוצות של לביאות על המגרש שנלחמו על כל כדור. 2 הקבוצות עבדו קשה מתחילת השנה והצליחו להעפיל ביחד לחצי הגמר, כמו כל משחק חייבת להיות מנצחת אחת והפעם זו הייתה ונוס.

כמאמנת יש לי סיפוק אדיר להקים 2 קבוצות חדשות ולהצליח להביא את שתיהן לבית עליון ולחצי גמר ביחד.

פאנקי מאמא תתמודד על המקום השלישי ואני מאמינה שחותמם טרם נאמר, ובגמר ליגת לכיש יש לנו את קבוצת ונוס נט שעבדו גם הן קשה במטרה להצליח ולהעפיל לגמר.

2 קבוצות בליגת לכיש שתיהן מייצגות את היישוב שלי על המקומות הגבוהים של הליגה ועל כך אני רק יכולה לומר להן שאפו וכל הכבוד על ההתמדה והעבודה הקשה לאורך השנה, המון בהצלחה לכל השחקניות שלי ויאללה לניצחונות."

שרית מועלם שחקנית ונוס נט:

"כשהקבוצה מאוחדת ערכית ובאה לתת פייט מנצחים בכבוד...תודה לשלומית המהממת שיודעת להוציא את הטוב מכל אחת...פיזית ומנטלית."

מאיה אזולאי שחקנית ונוס נט:

הכוח של קבוצה הוא הביחד שלה, היכולת לעודד אחת את השניה, ויצירת אנרגיה טובה ומקדמת. אני גאה בהרכב הייחודי של הקבוצה כשכל אחת מיוחדת ותורמת להצלחה."

מיטל מוסקוביץ שחקנית ונוס נט:

"הניצחון היה נצחון אישי של כל אחת ואחת, אחרי הרצאה שקבלנו ממאמן מנטלי, שדאגה להביא לנו שלומית המאמנת שלנו... כל אחת הביאה את המיטב שלה... תודה לשלומית שנצחה על דרבי ותמכה ואימנה, ומאמינה בנו, בכל אחת ואחת."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה