אמש צויין ערב הוקרה לאנשי החינוך בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('9b5202e4-85ae-46a3-84f4-34454326e613','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אתמול בערב, נערך ערב הוקרה לאנשי החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי בגן יבנה. מאות אנשי חינוך, נהנו בערב מקסים שתוכנן אך ורק למענם, על מנת לומר להם תודה!

אמש רחבת הדשא של הקאנטרי בגן יבנה, לבשה חג. מזנון עשיר קיבל את פני האורחים, במיטב המטעמים והמאכלים. אנשי החינוך, התגודדו מסביב למזנון אכלו מן המטעמים והחליפו דעות רשמים וחוויות. 

צילום ג'ני זרח

את הערב פתח ראש המועצה מר דרור אהרון:

"התכנסנו כאן הערב, על מנת להביע את הערכתנו הגדולה על פועלעם בתחום החינוך למען ילדנו והדורות הבאים שלנו. אתם אלה המופקדים על עתידה של מדינת ישראל, אתם המפתח לחברה הישראלית כולה,בחינוך לערכים, בטיפוח אפשרויות למידה מתקדמות ובסלילת הדרך לבני ולבנות גן יבנה ובכלל".

ראש המועצה, בירך בנוסף את הפורשים ועוד אמר כי: "איכות מערכת החינוך תלויה בראש ובראשונה בהון האנושי שבה. אין ספק שהתברכנו בכם ויחד הצלחנו להרים את מערכת החינוך בגן יבנה לגבהים ולהרבה חדשנות."

הקהל הפתיע את דרור אהרון ושר לכבודו של ראש המועצה שירי יום הולדת, היות ואתמול חגג את יום הולדתו.

צילום ג'ני זרח

מתוך דבריה של ירדנה אוקמן סגנית ראש המועצה ומחזיקת תיק החינוך:

"סוף סוף נפגשים! שנים לא פשוטות עברנו, שנים בהם הייתה לנו ההזדמנות גם להתכנסות אל תוך הבית וגם להתבוננות פנימית, שנים בהם דיברנו עם תלמידנו דרך מסכים. בשנים אלו כבר לא האמנו שנוכל לחבק ילד ולדבר פנים אל מול פנים. וכשהילדים חזרו אלינו חזרו תוססים מבולבלים ועם הכל התמודדתם עם כל הקשיים, בעיות ההתנהגות בעיות אישיות לחצים בלתי פוסקים מכל הכיוונים
ואתם..... פשוט הייתם שם עבורם אהבתם הכלתם ונתתם להם דרך חדשה בעולם שקצת הלך לאיבוד. ראיתי אתכם לפעמים אבודים לפעמים כועסים לפעמים המומים אבל לא איבדתם את הדרך ולא איבדתם את התיקווה והאמונה בהם ובמערכת........."

צילום ג'ני זרח

מתוך דבריה של איילת טייטלבוים מנהלת מחלקת החינוך:

"אתם אלה שעמדתם בחוד החנית של מערכת החינוך הישובית, עם אחריות גדולה מאוד בכל רגע נתון. מלמדים, מקשיבים יועצים, דואגים ונמצאים שם עבור תלמידי ותלמידות גן יבנה.

בשנה האחרונה אגף החינוך קידם תוכניות חדשות במוסדות החינוך. תוכנית מוזיאונים, תוכנית שחמט, תוכנית למניעת חרם חברתי והקמת קבוצת ים של חברים. נרכשה לכל בית ספר מערכת למידה אינטראקטיבית וחדשנית ועוד.

במסגרת הרפורמות החדשות של משרד החינוך, פועל אגף החינוך לפתיחת 8 גני ילדים, בית ספר יסודי חדש, ותיכון שש שנתי חדש.

וכל זה לא היה קורה בלעדיכם!"

צילום ג'ני זרח

את הערב המשיכו בחלוקת תעודות הוקרה לפורשים, כל אחד ואחת, מהם תרם את מיטב שנותיו למערכת, ולתלמידי גן יבנה.

לאחר חלוקת תעודות ההוקרה, הפתיעו בנות מחלקת החינוך את ראש המועצה עם עוגה מעוצבת לכבוד יום הולדתו.

צילום ג'ני זרח

ואז הגיע החלק האמנותי של הערב. אל הבמה עלה נועם חורב, עם תכניתו "מתנות קטנות", אשר הפליא לספר את הסיפורים שמאחורי השירים שכתב, בהמון חן והומור. הקהל נהנה מההופעה ורכש את ספריו של נועם במהלך הערב, הוא אף חתם והקדיש כל ספר לרוכש.

צילום ג'ני זרח

לסיכום: אנשי החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי בגן יבנה, ראויים לכל ההערכה והאהבה שהורעפו עליהם אמש, היה ערב מדהים!

צילום: ג'ני זרח

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה