"אצלנו בשכונה" פעילויות קהילתיות בשכונות גן יבנה

$(function(){setImageBanner('ff3607c7-6ff6-4adc-bde7-83a3551dd0b7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מתנ"ס גן יבנה באמצעות תוכנית זיקה מקיים פעילויות קהילתיות בשכונות גן יבנה, פעילות שמטרתה לחזק ולהרחיב את הקשר במרחב הקהילתי בשכונה, בין כלל התושבים, על ידי עידוד יוזמות מקומיות ויצירת הזדמנויות למפגשים חברתיים, חיבור בין שכנים ויצירת הכרות עמוקה

המועצה המקומית גן יבנה ידועה בחיי קהילה וחברה ייחודיים ובקשרים חמים בין תושביה. במסגרת זו, ביוזמת מתנ"ס גן יבנה ובהובלת זיק"ה גן יבנה מתקיימת בתקופה האחרונה פעילות "אצלנו בשכונה", פעילות שמטרתה לחזק ולהרחיב את הקשר במרחב הקהילתי בשכונה, בין כלל התושבים, על ידי עידוד יוזמות מקומיות ויצירת הזדמנויות למפגשים חברתיים, חיבור בין שכנים ויצירת הכרות עמוקה.

מועצת גן יבנה

דוד דגו, שמוביל את פעילות אצלנו בשכונה מוסר כי: "הערך המוסף של פעילות "אצלנו בשכונה" הוא חיזוק הקהילתיות בעזרת התושבים. לשם כך הוצאנו קול קורא ליוזמות קהילתיות בשכונות השונות ועד כה התושבים מתגייסים באופן מלא, מראים נכונות ופוגשים את שכניהם בפעילות קהילתית נהדרת".

מועצת גן יבנה

הפעילות נבחרת בשיתוף פעולה עם תושבי השכונה ומתקיימת בשלב ראשון במספר שכונות שהביעו נכונות לקחת חלק בתוכנית. עד כה התקיימה פעילות בנושא יופי שכונתי בשכונת נווה לימור, פעילות 'הכר את השכן' ומשחקי מים בשכונת המושבה, ואמש התקיימה פעילות בשכונת נאות המכבים שכללה הרצאה על הפרעות קשב וריכוז להורים, והפעלת הילדים ברחבי הגינה הקהילתית בשכונה. הפעילויות כוללות יצירה, משחקים, גינון ושיפוץ, סדנאות ועוד.

מועצת גן יבנה

תושבי גן יבנה שלקחו חלק בפעילות מסרו כי:

"המון המון תודה לדוד ולכל מי שהיה שותף בהרמת הפרוייקט. היה מפגש מהנה מאוד, זכינו לטפח קצת את השכונה, ובעיקר זכינו בהזדמנות להכיר קצת את השכנים שלנו. כבר נוצרו שיחות משמעותיות בין אנשים. ורצון לעוד מפגשים. נשמח להמשיך אתכם בפעילויות נוספות, ולאט לאט לבנות קהילה בתוך השכונה."

"תודה על היוזמה המקסימה, כל מי שהניע וכל מי שהגיע. היה ממש נחמד להכיר פרצופים ושכנים חדשים ועכשיו גם טעים לנו בבטן וגם קצת יותר נעים בלב ובעיניים."

מועצת גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה