אתמול התקיים מעמד תפילה ותיקון לביטול הגזירות בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('6f14f4af-2969-470d-9a61-03d91da5aa9d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

כפי שדיווחנו אתמול, לאור המצב השורר בארץ הוחלט לקיים מעמד תפילה ותיקון לביטול הגזירות לכלל תושבי העיר גן יבנה. תושבי הישוב השתתפו לתפילה מרכזית להצלחת ושלום חיילי צה"ל, לרפואת הפצועים ולהשבת החטופים שהתקיימה בבית הכנסת ע"ש הבן איש חי

העצרת התקיימה אתמול, במעמד הרה"ג דוד הכהן שליט"א מרא דאתרא גן יבנה, הרה"ג אליהו בר שלום שליט"א רב העיר בת ים, מר דרור אהרון הי"ו ראש המועצה המקומית, מר עוזיאל מנצור הי"ו יו"ר המועצה"ד ואישי ציבור.

תושבי הישוב השתתפו בתפילה מרכזית להצלחת ושלום חיילי צה"ל, לרפואת הפצועים ולהשבת החטופים שהתקיימה בבית הכנסת ע"ש הבן איש חי.

הרב דוד הכהן שליטא

רב העיר הגאון הרב דוד הכהן שליט"א פתח את עצרת התפילה בפרקי תהילים ובדברי הפסוק "עת צרה היא ליעקב וממנה יוושע" ואמר כי "הפסוק מדגיש כי הצרה היא זמנית, זו רק עת של צרה, ואילו הישועה שתצמח בעז"ה מתוך הצרה ומתוך ההתעוררות הגדולה היא נצחית".

הרב הוסיף והתייחס לקשר של קבלת עול מלכות שמים לניצחון במלחמה ואמר כי "אנו שומעים רבות את הלוחמים שקוראים "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד". המשמעות של קריאת שמע היא קבלת עול מלכות שמים עלינו ועל כל העולם כולו - וזהו הניצחון על הרשע שמבקש לשלוט בעולם".

הרב דוד הכהן שליטא

הרה"ג אליהו בר שלום שליט"א רבה הראשי של העיר בת ים נשא דברי חיזוק בדבר חשיבות התפילה בימים אלה וציין כי "הזעקה לשמים בעת צרה מעוררת אותנו לתקן את דרכינו וכך בעז"ה נזכה להצלחה במלחמה."

ראש המועצה המקומית מר דרור אהרון ברך את המשתתפים והודה לכבוד הרב המרא דאתרא שליט"א "על היוזמה הברוכה להצלחת צה"ל ועם ישראל."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה