באורט ע"ש יצחק רבין גן יבנה לא משאירים אף אחד מאחור

$(function(){setImageBanner('a4d9257f-f333-4f09-8f3e-f8ea47066c78','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

תלמידת כיתה ט' בביה"ס, המסתייעת בכיסא גלגלים, זכתה לצאת, לסיור של"ח ייחודי, באזור פלמחים. בכיסא מונגש חוותה את הסיור יחד עם בני ובנות כיתתה בזכות מחווה מרגשת של תלמידי תיכון אורט ע"ש יצחק רבין גן יבנה.

אורט ע"ש יצחק רבין גן יבנה

כך נכתב באתר ביה"ס:

"ברבין לא משאירים אף אחד מאחור.. בשכבה ט ישנה תלמידה שמסתייעת בכסא גלגלים.. ולשם כך גייסנו מתנדבים: תמיר, שי, פלג , איתי , מטע ואביב משכבות יא' ויב' והכיתה יצאה לסיור של"ח יחודיי באזור פלמחים עם כיסא מנוגש.

המתנדבים הניעו את הכסא לאורך כל המסלול ואפשרו לכיתה חוויה ייחודית וערכית. גיבוש משמעותי לכל תלמידי הכתה יחד. תודה למתנדבים."

אורט ע"ש יצחק רבין גן יבנה

גם באתר של משרד החינוך הקדישו פוסט מרגש לאלופים וכך כתבו:

"אלופים: תלמידי תיכון אורט רבין בגן יבנה התנדבו לצאת לטיול לסיור של"ח של שכבת ט' כדי לסייע לתמר המסתייעת בכיסא גלגלים. התלמידים הניעו את הכיסא המונגש לאורך כל המסלול ואיפשרו לכיתה חוויה ייחודית וערכית. כל הכבוד!"

אורט ע"ש יצחק רבין גן יבנה

והוסיפו: "בגיוס המתנדבים ובהיערכות שביצע בית הספר, בהתאם להנחיות משרד החינוך, כגון הזמנת הנגישון האמור, התאפשר לתלמידה להשתתף בטיול במסלול זה ככל חברי וחברות הכיתה ואנו מברכים על עשייתם זו."

אורט ע"ש יצחק רבין גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה