בוקר הורים מורים ותלמידים נערך בבית הספר אורט על שם נעמי שמר

$(function(){setImageBanner('25d58e2b-13c8-492b-98aa-d0c7b93a0f51','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בשבועיים האחרונים התקיימו בבית הספר אורט ע"ש נעמי שמר, בימי שישי בבוקר, פעילויות בהובלת הורי התלמידים והמורים של בית הספר כחלק מיוזמה משותפת בין חברי ההנהלה לבין הנהגת ההורים הבית ספרית בראשם הגב' עדי אברהם.

מטרת הפעילות היא חיזוק הקשר בין קהילת בית הספר הורים/תלמידים/צוות המורים, שיתוף פעולה של ההורים והמורים בשיח חשוב להעצמת התלמידים והעשרת עולמם של התלמידים בנושאים שלא תמיד נכללים או נלמדים בבית הספר.

מועצת גן יבנה

הורי התלמידים התנדבו ללמד שיעור בתחום בו הוא מתמחה ו/או מתעניין. חלק מהנושאים שנלמדו: חינוך פיננסי, מדעים, טכנולוגיה, עתיד המזון, דמיון מודרך, השגת יעדים, פיתוח חשיבה על ידי משחקי קופסה ומוטיבציה.

מועצת גן יבנה

בשעה הראשונה המורים וההורים לימדו את התלמידים יחד שיעור משמעותי בנושא "הגשת חלומות" ולאחר מכן ההורים העבירו לבדם שיעור בנוכחות המורה בכיתה בנושא לבחירתו.

מועצת גן יבנה

המורים וההורים יצרו קשר מבעוד מועד, הכינו את השיעורים בהלימה לאופי הכיתה, בבוקר יום שישי נפגשו לפני תחילת הלימודים לקפה ומאפה יחד עם כל ההורים המתנדבים.

בתום הלמידה, נערכה שיחת סיכום יום בהובלת מנהלת חטיבת הביניים, הגב' שמחה בכר, ומנהל בית הספר, מר ליאור גדסי זוארץ, במטרה להקשיב לתחושות המשתתפים בפעילות, לשמוע על נעשה בכיתות, לחלוק את החוויות מהשיעורים ולהודות לכל האנשים שהביאו להצלחת יום זה. כאות הוקרה, הוענקו תעודות הערכה להורים המתנדבים.

מועצת גן יבנה

מורה בחטיבה שיתפה: "היה לי כיף לראות את תגובות התלמידים במהלך כל השיעור. הם היו מרותקים ושיתפו פעולה. יוזמה נהדרת שמחזקת את הקשר בין הורה- מורה- תלמיד ותורמת מאוד לתחושת השייכות והעלאת המוטיבציה מצד התלמידים".

אם של תלמיד שיתפה : "שמחתי לקחת חלק בפעילות המקסימה הבית הספר. אני מאמינה שככל שאנשים ידעו לדייק את החלומות שלהם, הם יהיו ברורים יותר ויהיה להם קל יותר להשיג אותם. אני מאמינה שילדים צריכים לעוף הכי רחוק ולהקשיב ללב שלהם, לסנן רעשי רקע ולהעז."

והוסיפה: "היוזמה הנפלאה של בית הספר פותחת אופקים חדשים לילדים שלא מאמינים בעצמם ולילדים שאומרים להם שאי אפשר. שמחתי מאוד להיות חלק בפעילות זו".

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה