"בוקר של חפץ": חלקו האחרון של מסע בני המצווה התקיים בבית הספר אורט ע"ש יצחק רבין

$(function(){setImageBanner('eabbb3bf-814f-4da1-a0c1-0d0609e4770b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בני המצווה מבית הספר אורט על שם יצחק רבין בציון דרך נוסף במסעם. ביום שישי האחרון ציינה שכבת כיתות ז' מבית הספר אורט על שם יצחק רבין בגן יבנה את חלקו האחרון של מסע בני המצווה "בוקר של חפץ" בשיתוף הורים ותלמידים. מדובר בפעילות שמסכמת את שנת בני המצווה וסיום עבודות השורשים שהפיקו התלמידים

כאמור, בני המצווה מבית הספר אורט על שם יצחק רבין בציון דרך נוסף במסעם. ביום שישי האחרון ציינה שכבת כיתות ז' מבית הספר אורט על שם יצחק רבין בגן יבנה את חלקו האחרון של מסע בני המצווה "בוקר של חפץ" בשיתוף הורים ותלמידים. מדובר בפעילות שמסכמת את שנת בני המצווה וסיום עבודות השורשים שהפיקו התלמידים.  

מסע בני ובנות מצווה מתקיים בבתי הספר היסודיים והחטיבות בכיתות ו-ז תוך שיתוף פעולה בין בתי הספר ותכנית זיקה גן יבנה.

מועצת גן יבנה

מביה"ס נמסר כי: "ההורים התרשמו מתצוגת עבודות השורשים של תלמידי השכבה ולאחר מכן התכנסו לפעילות משותפת מרגשת בכיתות, במהלכה ההורים והתלמידים שיתפו בסיפורם המרגש, על חפץ שעבר במשפחתם מדור לדור ואף נערכה פעילות בקבוצות הורים תלמידים בנושא שורשי המשפחה ותולדותיהם. בסיום נהנו כלל המשתתפים ממגוון מאכלי עדות שהכינו ההורים מאכלים המסמלים את תרבות המשפחה."

מועצת גן יבנה

עוד נמסר: "ההורים והתלמידים יצאו נרגשים מהיום המוצלח בהובלת רכזת השכבה סופי ממן וצוות המחנכות: נורית אמר, נגה אריאל, מירה אדמון, ליב יעקובוביץ, יפעת אופשטיין והיועצת כנרת טויטו. תודה למנהלת חטיבת הביניים, הגברת קלימי נחמיאס על הנחלת המסורת השורשית והערכית בבית ספרינו."

מועצת גן יבנה

מנהלת חטיבת הביניים, קלימי נחמיאס: "במהלך השנה התלמידים חקרו את תולדות משפחותיהם על סיפוריהם האישיים המגוונים הבונים את הסיפור המשפחתי ,של כל אחד מאיתנו. באחת הכיתות הם חברו לסדנת "קשר בין דורי" וכתבו את סיפור משפחתם בשפה האנגלית. בוקר חפץ מהווה את החוליה האחרונה בשרשרת של פעילויות בני מצווה שהתקיימו בשכבה בשנת הלימודים הזו ,כדי שתלמדינו יחוו  באופן משמעותי את כניסתם לגיל הבגרות ועול המצוות."

מועצת גן יבנה

מנהלת בית הספר, דלית כהן: "תכנית שנת בני המצווה מכילה נדבכים רבים המאפשרים לתלמיד חלון הצצה לעולמות ולמסורת יהודית וישראלית. לחזק ולהעצים את הקשרים המשפחתיים, אנו מאפשרים לתלמידנו לחוות להכיר עולמות הקשורים לזהותם האישית והמשפחתית, לזהות היהודית, לתרבות ולהוויה הישראלית, בה שותפים כולנו. אנו שואפים כי תלמידנו ייקחו חלק פעיל באירועים השונים, ובגילוי עולמם הפרטי המשפחתי. תודה לכל העוסקים במלאכה: הגב'  סופי ממן, רכזת השכבה, לצוות ותודה לתלמידים ולהורים."

מועצת גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה