ביה"ס "מכבים" גן יבנה נוגע בלב החיילים

$(function(){setImageBanner('ea2ab8ce-7031-4322-bcba-065b2c0571bf','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בביה"ס "מכבים" גן יבנה, שוקדים התלמידים והצוות כולו, בהכנת משלוחי מנות לחיילים. זהו פרוייקט שנתי, שביה"ס מפעיל ב 9 שנים האחרונות.

אל ביה"ס "מכבים" גן יבנה, הגעתי, על מנת לנסות ולעזור בנושא מסויים, שלא יצא אל הפועל, מצנעת הפרט. אך מעז יצא מתוק, ומתוך אי היכולת לעזור, צמחה כתבה על פרוייקט מרגש של בית הספר.

חיוכו של יאיר, השומר בשער, קיבל אותי בברכה. כמובן, שיאיר מילא את תפקידו, ובדק שאני בעלת תו ירוק, ושאני מורשית להכנס לשטח בית הספר. ואת הכל עשה בחיוך ונועם.

מעבר לשער, שטח הכניסה לביה"ס נקי ומטופח, נותן תחושה ביתית והרגשה של סביבה חמה ואוהבת. ניכר שזהו נושא חשוב כאן. בכניסה למבנה עומד ספסל חברות תכול. רק צבעו הזוהר, מושך לשבת עליו, גם אם ללא מטרה.

צילום ג'ני זרח

מירב הוד מנהלת בית הספר קידמה אותי בברכה, ושמחה לספר על פרוייקט משלוחי המנות לחיילים.

צילום ג'ני זרח

מירב הוד מנהלת בית הספר "מכבים":

"התלמידים והצוות כולו עוסקים ושוקדים, על איסוף מוצרים ואריזתם, כהכנה למשלוחי המנות לחיילים. אנו מקפידים על חבילות של מוצרים באריזה סגורה, שניתן לאכול בשטח.

זוהי השנה התשיעית בפרוייקט שבית הספר לוקח בו חלק. כל תלמידי בית הספר, נרתמים, בזכות, לא בחובה, ומביאים מוצרים כאוות נפשם.

את משלוחי המנות, אנו מחלקים לשתי קבוצות:

האחת: באמצעות האגודה למען החייל, שקובעת אילו בסיסים יקבלו ומעבירה אליהם את משלוחי המנות שנאספו. בזה כל בתי הספר בגן יבנה שותפים.

השניה: משלוחי המנות מועברים לאיש יקר מראשל"צ, שלומי ארזי מהאגודה למען החייל. שלומי נוסע בכל שנה לקראת פורים לחיילים הקרביים בבסיסים המרוחקים והכי מנותקים, לחלק משלוחי מנות, ולשמח אותם בחג. זוהי יוזמה מיוחדת של בית הספר "מכבים".

בנוסף, שכבת כיתות ב', ממונה השנה, לאיסוף והכנת משלוחי מנות לניצולי השואה. הילדים מונחים לפי רשימת מוצרים נדרשים, של מוצרי יסוד כמו שמן, אורז וכדומה".

מהתרשמותי בביקורי בבית הספר, אין ספק, שבית הספר שם לעצמו את הקהילה במקום חשוב מאוד, ושגם השנה, החיילים וניצולי השואה יפונקו על ידי בית הספר מכבים גן יבנה, ישר כח!

צילום אלבום התמונות הנלווה: ג'ני זרח

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה