ביה"ס מכבים גן יבנה קיים הבוקר סדר פסח בית ספרי מרגש (וידאו)

$(function(){setImageBanner('6e05d667-dda7-4ad4-93d8-87bf210a017d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בבית הספר מכבים גן יבנה החליטו לקיים היום סדר פסח בית ספרי לכל תלמידי בית הספר והצוות החינוכי. "בשנה כזו מורכבת, רצינו לקיים אירוע שהוא סמל לאחדות, לחירות, לתקווה ולאהבה" משתפת, את גן יבנה נט, מירב הוד, מנהלת ביה"ס

בי"ס מכבים

איך נערכתם להכנות, בכל זאת לוגיסטיקה? שאלנו את מירב הוד, מנהלת ביה"ס:

"תלמידי קבוצת המנהיגות הטכנולוגית של שכבה ה' הכינו יחד איתי את הגדת הפסח, החלטנו על שירים שכל שכבה תלמד לשיר,  בחרנו יחד קטעי קריאה מתוך ההגדה והדפסנו הגדות לכל התלמידים בבית דפוס." הוצאנו הזמנות לתלמידים,  גייסנו הורים לאבטחה, לקטעי משחק (אליהו הנביא  הגיע לברך) ויו"רית הנהגת ההורים הכינה לכל תלמיד פלייסמנט חגיגי."

בי"ס מכבים

בי"ס מכבים

ומתי הספקתם להכין את מגרש הכדורסל לכמות האנשים הצפויה?

"בשבע בבוקר ערכנו שולחנות וחיכינו בהתרגשות להגעת התלמידים." מספרת מירב ומוסיפה "התלמידים התיישבו על פי סדר הכיתות ויחד שרנו, ערכנו את הסדר ואכלנו מתוך קערת הסדר את הביצה, תפוח האדמה, הכרפס והמצה. שתינו ארבע כוסות של מיץ ענבים ונהנינו מאוד. הילדים והצוות ביקשו שנהפוך סדר זה למסורת בית ספרית."

בי"ס מכבים

בי"ס מכבים

(תמונות נוספות מסדר הפסח הבית ספרי באלבום המצורף, באדיבות בי"ס מכבים גן יבנה)

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה