ביה"ס נועם סיני על המפה הארצית

$(function(){setImageBanner('c82f96a6-2faf-45ba-b108-74517ff2a577','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ארבע תלמידות מבית הספר נועם סיני בגן יבנה זכו בחידון הרמב"ם השנתי ה-2

ג'ני זרחטליה חזות, ליאן לוי, נועה הגרי ומוריה פסח, אלו ארבע התלמידות, מביה"ס נועם סיני חמ"ד גן יבנה, שקיבלו תעודת הוקרה ושי על זכייתן בחידון הארצי.

ביום שישי (12.02.22), הגיע הרב עותניאל מנצור ממרכז מורשת הרמב"ם בטבריה, שהוא בין מארגני חידון הרמב"ם השנתי מטעם המרכז בראשותו של הרב חיים פוגל ובנשיאותו של הרב ימין לוי, להעניק שי לתלמידות הזוכות.

 הכנס נערך בשיתוף עם המחלקה לתרבות יהודית בראשותו של הרב איתיאל בר לוי ובשיתוף החמ"ד בראשותה של הגב' שוש נגר. בחידון השתתפו למעלה מ-1000 תלמידים ותלמידות מרחבי הארץ, אך בסוף נבחרו 4 תלמידות שהצטיינו וקיבלו את הציון 100.

כאמור, את השי חילק הרב מנצור במעמד מנהלת בית הספר לימור בשארי, רב בית הספר הרב משה קבלה, כלל הצוות החינוכי וכל תלמידי בית הספר.

הרב מנצור סיכם:

"כבוד גדול לבית הספר, ליישוב גן יבנה וכמובן להורי התלמידות ומשפחותיהן שבנותיהן זכו להכיר את דמותו ומורשתו של הנשר הגדול - רבי משה בן מימון, מי ייתן ונזכה לראות את תלמידי בית הספר ממשיכים להיות אור לרגלי אבותינו הקדושים".

לימור בשארי מנהלת בית הספר:

"בנות מתוקות שלנו,
בשמי ובשם כל משפחת "נעם סיני" אנו גאים בכן על ההישג העצום שלכן, להגיע למקום ראשון עם ציון 100% בחידון הרמב"ם הארצי. העליתן את ביה"ס לרמה גבוהה.
אני מאחלת לכן להמשיך לצמוח ולשגשג בכל דרככן. שהקב"ה ירעיף על ראשכן שפע של ברכה והצלחה ותזכו להיות תמיד בראש!"

אורית חסון ס. מנהלת ביה"ס ומחנכת הבנות:

"כמחנכת של הבנות, גאה לראות ולהיות שותפה בתהליך הלמידה של הבנות, במידת השקעתן והתמדתן בלמידה. יהי רצון שתמשכנה להרוות נחת להוריכן, למוריכן ולמשפחותיכן, ותמשכנה את דרככן בדרך התורה והמצוות. לאורם נלך - שדרככן תהיה לאור דרכו של הרמב"ם והדמויות הרבניות הנוספות של חמ"ד."

סיון מלול יו"ר הנהגת הורים:

"כבוד גדול וגאווה לבית הספר ולישוב בכלל, שהתלמידות הגיעו להישגים כאלו. בהחלט מרגישים את רוח השינוי בבית הספר. מי יתן ותלמידינו ימשיכו לעלות מעלה ולהצליח."

המערכת והצוות מרכינים ראש באבל משפחתה של מנהלת ביה"ס הגב' לימור בשארי.

ובנגיעה אישית:

תודה לרחל היושבת בעמדת הבוטקה, ושומרת על ביה"ס, כאילו היה זה ביתה ומבצרה. בבואי לסקר ולצלם את ביה"ס, ראתה אותי וביקשה לבדוק מה מעשי ולמה אני מצלמת את ביה"ס. ישר כח רחל.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה