בית הספר אורט על שם יצחק רבין גן יבנה קיים פסטיבל מנהיגות וגבורה

$(function(){setImageBanner('ff2d7790-1cf4-40fd-ae55-3057daa40494','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

פסטיבל מנהיגות וגבורה התקיים בבית הספר אורט על שם יצחק רבין. לרגל חג החנוכה הכינו באורט על שם יצחק רבין חודש מרתק של פעילויות שבו הודגשו ערכים הקשורים לחג כגון גבורה ועשייה חברתית.

במהלך החודש הוזמנו בוגרי בית הספר שלנו לפסטיבל מנהיגות בו סיפרו חוויות וחלקו תובנות. את חודש הגבורה פתחה הגב' נוי פרי מעמותת "האחים שלנו" שסיפרה על גבורה חברתית מתוך כאב אישי לאומי. עומר גברה ממחזור ט"ו של בית הספר שיתף את תלמידי חטיבה עליונה בחוויות שירותו כלוחם מגלן ועל התמודדות עם מצבי חרדה.

אמרי ברקאי ממחזור כ' של בית הספר, מפקד כיפת ברזל, שיתף  ביתרונות שירות משמעותי בצה"ל. בהמשך ירצו גם גיל תמיר ומתן רביב ממחזור ט"ו, גיל מ"פ ביהלום ומתן מ"פ ביחידת מודיעין מסווגת.

בחטיבת הביניים הרצו אנשים מעוררי השראה - בנצי גולדרינג ואריאל בן ברוך שתרמו כליה לאדם זר מתוך תחושת שליחות ונתינה, סיגל אפריאט כהן ששיתפה בסיפורה המרגש של בריחתה מאיראן.

לאחר החג יגיע גם ניר נוימן מנהל מח' כיבוי אש והצלה ארצי בחברת חשמל, במילואים מפקד יחידת ההצלה בפיקוד העורף. בימים לפני החג הצטרפו המורים בפסטיבל "להפיץ את האורט".

מועצת גן יבנה

במשך ימי הפסטיבל, הופסקו הלימודים הסדירים בשעה 12 והתלמידים יצאו לפעילויות וסדנאות שהעבירו מורי בית הספר בתחומי ידע ועניין  הקרובים לליבם. מגוון הסדנאות היה מרשים ומכובד והתלמידים בחרו את הסדנה המעניינת אותם.

הסדנאות ניתנו הנושאים מגוונים כגון: אמנות האור, התפתחות אידיאל היופי באופנה ובתרבות, חוגי ספורט שונים, קולנוע, יוגה, הרצאה על מבצע מרתק מהשב"כ, בינגו חנוכה, עיצוב גרפי, אומנות, חנוכייה כימית, חברות וזוגיות, אוריגמי ועוד. התלמידים הנרגשים עברו מסדנה לסדנה ודווחו על סדנאות מרתקות ומעניינות.

מועצת גן יבנה

מנהלת בית הספר, דלית כהן: "היה זה החודש מרתק רב אירועים והתלמידים יצאו נשכרים,הן מן האורחים הבוגרים שלנו האהובים, שפקדו את בית הספר ומלאו אותו בסיפורים מעוררי השראה.  גם הצוות החינוכי השתתף בפסטיגל ועשה רבות למען הגברת תחושת המסוגלות והשייכות אצל תלמידנו. הפסטיבל בדומה לפסטיבלים קודמים שעשינו הוכיחו  כמשפרים את יחסי הקרבה בין מורים לתלמידים. תלמידים זוכים להכיר פאן נוסף של המורים המלמדים אותם המצטיירים לפתע ,באור חדש וחיובי, הקשר הבלתי אמצעי שנוצר בין המורים לתלמידים מאפשר שיח וחיבור מעצים. אני מודה לצוות חינוך חברתי על העבודה הקשה והמאומצת בארגון הפסטיבל".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה