בית הספר בן גוריון בגן יבנה משנה את פניו ומגבש ייחודיות באמצעות סמליל חדש

$(function(){setImageBanner('51df397f-66c8-49a9-96fb-51bec839696d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בית הספר בן גוריון משנה את פניו ומאמץ ייחודיות חדשה "מאני לאנחנו"- יזמות חברתית ערכית, והתחדש גם בסמליל חדש לבית הספר.

בבית הספר חרטו על דגלם לטפח בוגר עצמאי, יוזם, מעורב, בעל תודעה, רגשית חברתית וחוסן נפשי, אכפתי ואחראי המאמין במעורבות חברתית כערך וכדרך חיים.

על מנת להגשים את החזון שמים בבית הספר את הדגש על פיתוח מוטיבציה בתלמידים במטרה להשפיע ולתרום לחברה, לקהילה ולאזרחות פעילה ונפעל בדרך של יזמות תוך מיצוי אישי וצמיחה אישית של כל תלמיד באמצעות עשייה חברתית.

מועצת גן יבנה

לאחר בחירת הייחודיות יצאו בבית הספר בקול קורא לקהילה לעיצוב סמליל חדש. התהליך כלל עיצוב של סמליל חדש יחד עם ההורים, המורים והתלמידים ובאמצעות בחירות דמוקרטיות.

לאחר הבחירה הוצג הסמליל החדש בטקס מכובד, חגיגי ומרגש בחצר בית הספר בנוכחותו של  אהרון דרור, ראש המועצה, הגברת עינת פיליפסון, מנהלת אגף החינוך ומר חיים אלבס יו"ר הנהגת ההורים.

מועצת גן יבנה

בית הספר מבקש להודות למשפחת אסרף, לאלון אסרף מכיתה א'2 ורני אסרף מכיתה ג'2 על עיצוב הסמליל הנבחר. הסמליל החדש יוטבע על החולצות והמסמכים הבית ספריים.  

מדברי מנהלת בית הספר, הגברת רינת כהן: "יום מרגש וחגיגי עבור קהילת בית הספר ועבורי. לאחר שבועות ארוכים של עיבוד הייחודיות, כתיבת חזון ותהליך ארוך של עיצוב סמליל חדש ובחירתו, אני נרגשת וגאה על תהליך כה משמעותי שהניב תוצאות מרשימות. אני גאה להצעיד את בית הספר בדרך של ערכי החזון."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה