בית ספר מכבים גן יבנה קיים ערב קהילתי משובח בנושא מנהיגות

$(function(){setImageBanner('b76fca0e-b94c-498c-bc44-330e63c0badb','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום חמישי האחרון, בשעות אחה"צ, התקבצו תלמידי ביה"ס מכבים, יחד עם משפחותיהם, וצוות ביה"ס לערב קהילתי משובח, בו הוצגו מחקרי המנהיגות בנושאים השונים על ידי תלמידי השכבות בבית הספר. עפ"י הדיווחים, האווירה היתה אווירה של קהילה במיטבה, ההורים הגאים שיתפו פעולה והביעו התעניינות רבה במיזמים, התלמידים הנרגשים הציגו את הנושאים השונים עפ"י שכבת הגיל, וצוות ביה"ס, שעמל כל השנה, בהטמעת נושא מנהיגות למצוינות ויצירתיות, ניצח על האירוע, אף הוא, בהתרגשות שיא.

בי"ס מכבים

מספרת לנו, מירב הוד, מנהלת בית הספר מכבים: "הייחודיות הבית ספרית של בית הספר מכבים היא מנהיגות למצוינות, ויצירתיות. במסגרת שיעורי המנהיגות התלמידים לומדים את הנושא באופן ספיראלי וכל שכבה חוקרת תחום מנהיגות אחר."

שכבה א' חקרו את המושג מנהיגות ואת סמלי המדינה. שכבה ב' ושכבה ג' חקרו מנהיגות בסרטי ילדים. שכבה ד' חקרה את נושא המנהיגות בספורט. שכבה ה' חקרה את נושא המנהיגות החברתית. שכבה ו' חקרה מנהיגות נשית פורצת דרך.

בי"ס מכבים

מוסיפה מירב: "יום השיא של הנושא הוא ערב קהילתי בו מוצגות כל קבוצות המנהיגות הבית ספריות, עבודות החקר של התלמידים ותוצרי החקר שלהם. הערב נפתח בטקס בהשתתפות תלמידי שכבה ב ועל תלמידי קבוצות המנהיגות, המשיך בסיור במוקדי החקר השונים, כשהתלמידים מציגים בעצמם ומסבירים את תהליכי החקר שעברו ואת התוצרים שיצרו. לסיום הערב חגגנו בשירה ישראלית ובריקודים."

בי"ס מכבים

טלי אוקנין, אמה של שירה מכיתה א' מתארת: "בתור אמא שבאה להשתתף בערב הקהילתי, נהניתי מאוד מרמת הביצועים של הילדים, הרמה היתה ממש גבוהה, וגם מכל העבודות שהוצגו על ידם. התרגשתי לראות את שירה בתי, הלומדת בכיתה א' מופיעה בריקוד, אין על לי המדהימה."

ירדנה אוקמן, סגנית ראש המועצה, ומחזיקת תיק החינוך כתבה: "מנהלים יקרים אני חורגת ממנהגי אבל אני חייבת לספר לכם על הערב הקהילתי שהייתי בבית ספר מכבים . כבר בפתיחה הרגשנו דרור עינת ואני שיש פה קהילה שמחוברת לבית הספר היה שם חיבוק אוהב מההורים שהורגש באוויר. התהליך שעברו הילדים, התוצרים, הכל היה ברמה גבוהה מאוד גם פדגוגית וגם חזותית. הצלחנו להרגיש שהילדים עברו תהליך עמוק ומשמעותי. יישר כח למירב וצוותה. אם הייתי רוצה לדמיין אירוע קהילתי משמעותי כך הוא היה נראה. תודה היה לי העונג."

אהרון דרור, ראש מועצת גן יבנה אמר כי: " היה אירוע ממש יפה ומדהים. התלמידים עשו עבודות מאוד יפות, התרשמתי מאוד לטובה. בית הספר מכבים, מזה זמן, כבר הפך להיות בית ספר מוביל, יש בי המון הערכה למנהלת מירב ולכל הצוות, וכמובן גם להנהגת ההורים. שיהיה בהצלחה, וישר כח."

קרדיט לתמונות באלבום המצורף: בי"ס מכבים

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה