במותו ציווה להם חיים: לידור לוי ז"ל שנרצח בפיגוע בגן יבנה היה חתום על כרטיס אד"י ובמותו הציל 2 נפשות

$(function(){setImageBanner('2e6ea901-1402-4a24-a17a-81dbc3176b41','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בני משפחתו של לידור לוי ז"ל לא הופתעו לגלות שהיה חתום על כרטיס אד"י. הם הכירו את לידור, ידעו כמה היה ליבו רחב, כמה הוא חשב על האחר, והם בהחלט הכירו וידעו אילו ערכים חשוב היה לו להעביר הלאה. "המסר שהשאיר לנו לידור בצוואתו הוא להיות אנשים טובים יותר" אמרו בכאב

צילום ג'ני זרח

לידור לוי, שנרצח בפיגוע שאירע בגן יבנה, בשבוע שעבר, היה איש מיוחד. כל מי שספד לו בהלווייה הקשה מנשוא, שהתקיימה ביום שישי האחרון בבית העלמין בגן יבנה, דיבר על גודל קומתו, על ליבו הרחב, על הנתינה שלו, המחשבה על האחר. לא התפלאנו להבין, שעוד בחייו, חתם לידור לוי ז"ל על כרטיס אד"י לתרומת איברים. במותו, ציווה, לידור, חיים ללוחם שריון בן 23, שבגופו הושתלו ריאותיו, ולגבר נוסף, בשנות ה 60 לחייו, שבגופו הושתל ליבו הענק של לידור ז"ל.

סעיף 27 א

הוא השאיר אחריו תינוקת בת חצי שנה, ואת אשתו שושי בהריון מתקדם. המשפחה היתה ערך עליון בעבורו, וכך גם הנתינה (בתמונה לידור ז"ל עם בתו).

המרכז הלאומי להשתלות הודיע הבוקר (א) כי לידור לוי ז"ל, מגן יבנה, הציל במותו לוחם צה"ל בן 23 שנפצע אנוש בעזה, לפני כ 3 חודשים. החייל נזקק להשתלת ריאות דחופה ומאז היה מחובר למכונת ה"אקמו".. לבו של לידור ז"ל, הושתל בגבר בן 63.

ביום שישי האחרון עבר החייל את ההשתלה בניתוח מורכב שארך כ 10 שעות.  "ההשתלה הייתה מורכבת מאוד בגלל מצבו הקשה של החייל והשתתפו בה עשרות אנשי צוות מכל בית החולים", מספר ד"ר לירן לוי, מנהל שירות השתלות ריאה במרכז הרפואי שיבא. ד"ר לוי עדכן כי: "עד כה הריאות החדשות מתפקדות היטב ויש רושם הם נקלטות באופן אופטימלי, אני מקווה שנוכל לגמול אותו מהנשמה מהר ככל הניתן".

 

לחתימה על כרטיס אדי ניתן להכנס לקישור הבא:

https://www.adi.gov.il/?AspxAutoDetectCookieSupport=1

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה