במטות השונים בגן יבנה חגגו וקיבלו את פני השנה החדשה

$(function(){setImageBanner('c72ca325-ed99-4853-a197-edcc8d2ffb78','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בשבוע שקודם לערב ראש השנה, רבים אירועי הרמת הכוסית, לקראת החג, במסגרות השונות, בגן יבנה ומחוצה לה. בכך, לא שונים מטות הבחירות של המתמודדים, שהזמינו את ציבור בוחריהם להרמת כוסית לקראת השנה החדשה

במטה של מוטי יוסף, "גן יבנה משנה כיוון", חגגו המתמודדים, יחד עם תומכי הסיעה, את השקתו של מטה הסיעה ואת בוא השנה החדשה, בהרמת כוסית, דברי ברכה והצגת החזון.  מוטי יוסף מדגיש בפרסומיו כי: "אני מתחייב עם היבחרי לראשות המועצה, לכהן אך ורק שתי קדנציות ולפנות את מקומי בראשות המועצה לאחר 10 שנים להנהגה חדשה וצעירה" ומבקש לאחל: "חג שמח ושנה טובה לכל גן יבנה."

מוטי יוסף

 מוטי יוסף

במטה סיעת "דרור לגן יבנה" ציינו אף הם את בוא השנה החדשה, עם קהל התומכים של הסיעה. דרור אהרון דיבר על: "אחדות והחובה של שליחי הציבור לחבר ולאחד בין כול המגזרים." הוא ציין ש"הרשימה כוללת נציגים למען גן יבנה מכלל הדעות והמימון הוא עצמי ולא על ידי מפלגה כלשהי." בסוף הדברים איחל שנה טובה לכול עם ישראל לגן יבנה ולכלל התושבים.

דרור לגן יבנה

צילום ג'ני זרח

גם במטה של יוסי יפרח, "יחד", חגגו המתמודדים עם תומכיהם, וציינו את השנה החדשה, בהרמת כוסית, ברכות, והביאו את עיקרי משנתם לקהל. כל אחד מחברי הרשימה הציג את עצמו, את העשייה החברתית והמטרות שהוא שם לעצמו לקדם, בתוך חזון הרשימה. מספר יוסי יפרח: "הצגנו את החזון באמצעות שיח פתוח עם התושבים והתושבות שהגיעו. היה שיח כן הקהל אתגר אותנו בשאלות והתלבטויות וענינו לכל השאלות באותנטיות. המפגש היה מרגש ומעצים ואנחנו נכונים לקיים מפגשים נוספים להכרות בלתי אמצעית עם תושבי ותושבות גן יבנה. אנו מאחלים שנה טובה וברוכה לכולם."

 צילום ג'ני זרח

צילום ג'ני זרח

במטה "חיים שוחמי לראשות המועצה" מברכים גם הם את תושבי היישוב, חיים שוחמי: "תושבים יקרים,שנה חדשה,התחלות חדשות,מי יתן ושנה זו תהא טובה לנו. עם ישראל מצוי בנקודת זמן בעייתית מאוד יש האומרים נקודת שבר, אנחנו זקוקים לאחדות! בשנה זו אברך את כולם בבריאות שפע ונחת,שנה טובה לכולם"

חיים שוחמי

גם מערכת גן יבנה נט מברכת את תושבי גן יבנה בברכת שנה טובה, מתוקה, עם שפע של עשייה, וקהילתיות במיטבה.

בנוסף, נבקש מכל המתמודדים בבחירות המוניצפליות ביישוב, לשמור על טהרת האנושיות, הכבוד ההדדי וקבלת ריבוי הדעות. אין ספק שכולכם רוצים את טובת היישוב, אתם הם אלה שתובילו את גן יבנה בשנים הקרובות, אתם אלה שצריכים לתת דוגמה, אז אולי הגיע הזמן להניח חרבות, לפתור מחלוקות בנועם, להראות שאפשר גם פוליטיקה אחרת, ולראות תמיד את גן יבנה במקום הראשון!!! חג שמח.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה