הפרויקט המרגש בגן יבנה "להאיר את עומר" לזכרו של עומר לב ז"ל נמשך

$(function(){setImageBanner('bffb1fbd-cbd4-4ff2-b138-eb35e47202bc','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

הפרויקט "להאיר את עומר", לזכרו של עומר לב ז"ל, הינו מיזם של תושבי היישוב אילי ורון לב, במטרה להעלות את המודעות לסכנות השימוש בסמים ואלכוהול בקרב בני נוער בשיתוף מחלקת הספורט במועצה המקומית גן יבנה, בתי הספר ביישוב ומשפחתו של עומר לב ז"ל.

מועצת גן יבנה

אחרי שבשבוע שעבר התקיים במתנ"ס גן יבנה מפגש הורים להעלאת המודעות לסכנות לשימוש בסמים ואלכוהול, השבוע יתקיים אירוע השיא מרוץ עממי שיתקיים בתאריך 2.12.22 בשעה 9:00 בפארק רונה רמון שבו ייקחו חלק כ- 400 תלמידי כיתות י', הורים מלווים, ורצים נוספים. 

מועצת גן יבנה

בנוסף, במסגרת החיבור בין אילי ורון לב למועצת גן יבנה, התקיימה פעילות מקדימה בשבועות האחרונים בבתי הספר וערב הסברה להורי התלמידים.

מועצת גן יבנה

בבתי הספר נפגשו אילי ורון עם כל תלמידי כיתות י' וצוות בית הספר וחשפו את סיפורו האישי של עומר. בערב ההורים נחשפו ההורים לסיפורו האישי של עומר על מנת שכולם יהיו שותפים בהבניית מדיניות מוסכמת נגד נטילת הסיכון להרס החיים והמשפחה.

ראש המועצה, דרור אהרון:

"לפני מספר חודשים נפגשתי עם תושבים יקרים מן היישוב, אילי ורון לב, הוריו של עומר לב ז"ל. הוריו של עומר שיתפו אותי ברצון העז שלהם לקדם את המיזם "להאיר את עומר" ולהציל בני נוער מגורל דומה.

___________________________________________________

כך, כחלק מהעלאת המודעות והתמודדות בשימוש סמים ואלכוהול בנינו יחד עם מחלקת הספורט ובתי הספר ביישוב תכנית יישובית בנושא זה הכוללת מפגשים של הצוות החינוכי, תלמידים והורים ומרוץ עממי כאירוע שיא.

___________________________________________________

אני מברך על היוזמה וחשיבותה, על איחוד הכוחות בין המועצה לרון ואילי, להעלאת המודעות להתמודדות וסכנות בשימוש סמים ואלכוהול ולהוביל לשינוי של ממש בתחום הזה!!"

בנוסף, יתקיים המירוץ זוכרים את עומר לב ז"ל מרוץ עממי "להאיר את עומר" להעלאת המודעות למחלת ההתמכרות שישי | 2.12.22 | 9:00 | פארק רונה רמון עלות רישום: ₪50 (תרומה לפרויקט) פרטים והרשמה: 

bit.ly/3NpvXz7

מועצת גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה