בעת המלחמה: יוזמות מרגשות של קהילת גן יבנה המדהימה

$(function(){setImageBanner('8f835c5a-c7a6-4574-8035-8b5586ac0256','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בימים הקשים, אותם עמנו עובר, מצאנו ברשת המון נקודות אור, על יוזמות ומעשים טובים של אנשי קהילת גן יבנה המדהימים. אספנו עבורכם חלק קטן, קמצוץ, על מנת לנסות ולהעלות לכם חיוך ואולי גם קצת שמחה

רונית יובל

כתבה רונית יובל תושבת היישוב בפוסט מרגש על בנה החייל והמחלקה שלו:

"אמל"ק- תודה ענקית למועצה, לירדנה אוקמן ולדרור אהרון.  הכל התחיל שלשום, כשהבן שלי והמחלקה שלו (חי"ר), שכרגע בדרום, עצרו במקרה לאכול בצומת עד הלום, וככה הצלחנו לראות אותו לחצי שעה. כשישבנו שם הוא פתאום שאל- תגידי אמא, אולי תסדרי שמתישהו נבוא לגן יבנה להתקלח ולהתרענן, למשל בקאנטרי?וואלה, רעיון מצוין. הרמתי טלפון לירדנה אוקמן, שמיד ובלי להסס אמרה לי כן. אפשר מקלחות, ואפשר שהם ישנו באולם הספורט. הופה!

אתמול בצהריים המפקד של הבן שלי שולח לי הודעה- האם אפשר שזה יהיה היום? מאותו הרגע התחיל מבצע מטורף ורב מערכתי-

למרות שירדנה הציעה שהם יתקלחו בקאנטרי, החלטנו על מקלחות אצלנו בבתים (ההורים שלי ואחותי וגיסתי גרים ממש לידנו) אז התחלנו לארגן הכל (20 ומשהו איש שצריכים מגבות, סבון, שמפו וכו').  אמרתי למפקד שלו שאני לא מביאה אותם לפה בלי ארוחה, אז אמא שלי הלכה לקנות בשר (תודה לרועי מ"הרועה"), קנינו סלטים, פיתות, לחמניות המבורגר, שתיה ומה לא, ועשינו על האש. הם הגיעו לקראת חצות, התקלחו, אכלו, נרגעו.

ואז הבאנו אותם לישון באולם הספורט. תקשיבו, אנשי המועצה ואנשי החמ"ל פינקו אותם שחבל על הזמן. הם הכינו להם מזרונים ואולם ממוזג. הכינו קומקום ופק"ל קפה עם עוגות ועוגיות, שיהיה להם. ליד הכיורים חיכו להם מגבות פנים, סבון, משחות שיניים וכו'. ובנוסף- לחמניות עם המבורגרים, שיהיה. באמת שאני מסירה את הכובע.

רוצה להגיד תודה ענקית לירדנה אוקמן שארגנה את הכל, למועצת גן יבנה ולדרור אהרון. עשיתם טוב לבן שלי ולחברים הלוחמים שלו, ריגשתם אותי ומילאתם אותי בהמון שמחה. ומעל לכל- עזרתם לי לסדר לעצמי בונוס אדיר- לראות את הבן שלי נח, אוכל, ישן ואפילו נפגש עם החברה שלו, הכל באמצע המלחמה. תודה תודה תודה."

מיקי דוד

כותב מיכאל דוד, תושב גן יבנה, מגוייס מהשעות הראשונות למלחמה בפוסט נרגש: 

"מועצת גן יבנה תושבים יקרים. מוצא את הזמן בין לבין לומר תודה ענקית על המשלוחים. תודה שחשבתם עלינו תודה שאתם חושבים ודואגים לחיילים בשטח ולתושבים. אמנם הטלפון לא עליי ברוב שעות היממה אך במעט זמן שזה קורה אני רואה את ההתגייסות המדהימה של הרשות והנהגת התושבים את התרומה המדהימה של הקהילה ואין גאווה גדולה יותר מלהיות גניבנאי."

ומוסיף: "החבר'ה בצוות רואים ושומעים ומתפעלים. זו גן יבנה שלי  זו הקהילה שלי וזו הגאווה הכי גדולה שנותנת לנו מרץ לנצח. וננצח בענק. תמשיכו לגרום לנו לדעת שאנחנו כאן בשטח ושיש על מה להילחם. תשמרו על המורל בקהילה.  מבטיח לכם שננצח. תודה ענקית בשם כולנו, מיקי."

פירסמה איריס רוזן, תושבת גן יבנה, פעילה קהילתית:

"מי מצטרף לעשות מצווה?????? מחפשת תושב היישוב, בעל רכב מסחרי גדול, זמין וסבלני לנסיעה למס' שעות לירושלים לשינוע וחלוקת צעצועים, ספרים ומשחקים במס' בתי מלון לתושבי העוטף והדרום מחר בבוקר , יחד איתי. יש ים שקים וארגזים! כמובן ללא עלות."

איריס רוזן וייס

עמי שליו, תושב גן יבנה, פרסם פוסט נרגש, אף הוא וכתב: 

"אתמול נסענו לפנק את הלוחמים על גבול עזה. יצאתי עם כמה אברכים ו-400 ק"ג בשר (מתרומות) לבסיס על הגבול. הצטרפו אלינו גם כמה ספרים לפינוק הלוחמים."

והוסיף: "מעבר לחוויה שלהיות שם, במדינת ישראל באזור קרבות, זו הייתה חוויה שמימית להאכיל כ-2000 לוחמים. הקב"ה ישמור עליהם וימחץ את אויביהם תחתם ויחזירם לשלום במהרה אמן." 

לסרטונים מהמחווה המרגשת הכנסו https://www.facebook.com/1431342137/posts/pfbid02L6JRoX9nBMizd6bKBSLSpBntVLfjZPPEjQDodNYgKrAkM9NX4ktqYcsbxLHuLbcPl/?mibextid=2JQ9oc

עמי שליו

עדכן אותנו יוסי יפרח, תושב היישוב ומתמודד למועצת גן יבנה:

"כחלק מההתארגנויות הנרחבות של תושבי ותושבות גן יבנה שמתנדבים בכל מיני פרויקטים מקומיים וארציים ויוצאים ביוזמות מאז תחילת הלחימה התקיימה השבוע פעילות הפגתית בבית אפל, ביוזמת יוסי יפרח בתאום מלא עם הצוות ובשמירה על כלל המגבלות הבטיחותיות."

יוסי גייס את יניב לוי הקוסם והמנטליסט תושב היישוב שערך פעילות מהנה וסוחפת לילדים ולצוות בהתנדבות מלאה. נמסר לנו שיניב בעל לב ענק וזו ממש לא הפעם הראשונה שהוא עורך פעילויות כאלה בהתנדבות. ליוסי ויניב חברו קרין עזראי וחני סודאי שהפעילו את הילדים והילדות המתוקים בציורי פנים, קעקועים, חילקו משחקי הפוגה ופינקו את הילדים בכיבוד כייפי.

החברים מסרו לנו ש"באנו לתת אבל קיבלנו הרבה יותר מהשמחה של הילדים שהייתה כמו אוויר לנשימה בימים קשוחים אלה. ילדי בית אפל תמיד במחשבותינו ואנחנו מבקשים לפנות לאמנים מכל התחומים שמעוניינים להתנדב לפעילויות הפגתיות ולחבור אלינו להרחבת היוזמה הזו ביישוב." ליצירת קשר יוסי יפרח 052-3298465

יוסי יפרח

גם חיים שוחמי, תושב גן יבנה ומתמודד לראשות המועצה, פרסם פוסט נרגש על התגייסות התושבים:

"עם ישראל חי. היום בבוקר עלינו  4 חברה Avi Levi יגאל בנגין ירון זנזורי ואנוכי בשני רכבים צפונה, לאחת הנקודות הכי צפוניות בארץ שלנו לטובת פינוק ליטוף חיבוק ועידוד של פלוגת מילואים. משך 3 ימים אספו תושבי גן יבנה חברים ומשפחה ציוד שכלל : מגבות , תחתונים , גרביים , חולצות, סיגריות, סבונים, שמפו, דאורדורנטים , חטיפים, פיצוחים, מים קרים, מנות חמות, קפה, תה , סוכר... שכחתי משהו ... ???

מה אומר, הדרך לשם הייתה רצופה באלפי מכוניות שעמדו בצידי הארץ אלו שהובילו את מאות אלפי המילואימניקים בכל פינה בצפון חיילים שעטופים באהבה מזון וצ'ופרים.  כשהגענו סוף סוף לחיילים המדוברים ההתרגשות שלהם  הייתה מרגשת הם פשוט עטו על המוצרים שהובאו להם.

תודה לכל מי שעזר אירגן חילק ארז, תודה מיוחדת Ofir Madar Noa Fridlender  ולשני ילדי, שהתחילו להכין ולארוז את הכריכים ב 22:30 והוסיפו מכתבים אישים עם המון חן לאריזות , תודה לאישתי שכרגיל מצטרפת בגיבוי לשגעונות שלי, תודה ענקית לעומר אדם - Omer Adam וליעל שלביה ששלחו את כל מה שהיה חסר." לסרטונים מהמחווה המרגשת הכנסו https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0QyvPrJjkRmwGfr6xoZks75gmYz4gHLEgDxmMZeVib1fufZNwQAD4KRLpak7AcqA6l&id=100000950200487&mibextid=2JQ9oc

חיים שוחמי

כמובן שהרשת מלאה בעוד המון יוזמות יפות ומרגשות. אנו במערכת, נשתדל להמשיך ולדווח מדי פעם על יוזמות נוספות שצדו את עינינו, ולו בשביל לעשות לכם הקוראים שלנו קצת טוב על הלב. שבת שלום!

התמונות באלבום המצורף באדיבות המפרסמים

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה