בקבלת פנים חגיגית ובחיבוק ענק התקבלו משפחות נתיב העשרה בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('cf043fd2-c4e7-4687-bd93-f63fb894904c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

המועצה המקומית גן יבנה קלטה 24 משפחות של מפונים מנתיב העשרה בבניינים של חברת "מבנים ונתיבים" ביישוב במסגרת פתרונות דיור זמניים של מנהלת תקומה ועד החזרה הביתה. מתנדבי זיקה גן יבנה וילדי הגנים "שחף" ו"גיל", הכינו ערכות לכל משפחה תוך שימת לב לפרטים הקטנים ולגילאי בני המשפחות

בהמשך לכתבה מאמש, וההתרגשות בקבלת משפחות המפונים מנתיב העשרה, הבטחנו, לכם קוראינו הנאמנים, כתבה מפורטת יותר. 

באירוע מרגש בהשתתפות מאות מתושבי גן יבנה שהגיעו עם דגלי ישראל, בתהלוכה ובשירה אדירה, נכנסו אתמול (רביעי, 7.2) 24 משפחות של מפונים ממושב נתיב העשרה שבעוטף עזה, לדירות במסגרת שיתוף פעולה בין מנהלת תקומה, משרד הבינוי והשיכון, חברת עמידר וחברת "מבנים ונתיבים" בגן יבנה במסגרתו דירות שיועדו לפרויקט "דירה להשכיר" יוקצו עבור מפונים מהעוטף.

קרדיט צילום: דוד יפת

במסגרת ההסכמים, יקלטו חברי נתיב העשרה במוסדות החינוך ביישוב ויקבלו מעטפת תומכת מלאה. מנהלת תקומה תממן את שהות המפונים הכוללת בין השאר תשלומי השכירות והכלכלה, כדוגמת ארנונה, ותוספות שונות בהתאם לצרכיהם הייחודיים.

קרדיט צילום: דוד יפת

בנוסף, יוקצו על ידי המועצה 2 מבני ציבור לטובת פעילות טיפולית במשפחות ולטובת השמירה על חיי קהילה ופנאי של המפונים. מנהלת  תקומה תספק מענק הצטיידות לכל משק בית שמשולם במרוכז, בסכום כולל של עד 80,000 ש"ח לדירה. בנוסף, כל תושב המושב עתיד לקבל על ידי המנהלת דמי מחייה וכלכלה חודשיים בסך 1,173 ש"ח לכל נפש.

טרם הגעתם לגן יבנה, ערכה מועצה מקומית המועצה המקומית גן יבנה ביחד עם מתנ"ס גן יבנה ותושבים מתנדבים את תכנון קבלת הפנים המרשימה למשפחות המפונים.

מתנדבי זיקה הכינו ערכות קליטה לתושבים החדשים, מלאות בכל טוב, משחקים, ספרים, חטיפים ועוד. אופות גן יבנה אפו עוגות ועוגיות בריכוזן של האלופות עדי בן חמו ואורית קשטן.

צילום: סיון בן שימול

צילום: סיון בן שימול יעקובסן

צילום: סיון בן שימול יעקובסן

המועצה מעמידה לרשות המפונים את כל המשאבים, מסייעת בקליטת הילדים במוסדות החינוך ביישוב, מקצה מבני ציבור לצורך היערכות של חברי הקהילה ומחברת בינם לבין תושבי גן יבנה.

צילום ג'ני זרח

ילדי גן גיל וילדי גן שחף הכינו ברכות מאויירות ושלטי ברוכים הבאים למשפחות המפונים ואף תרמו ברוחב לב צעצועים, ספרים, חטיפים ועוד, לרווחת הילדים ומשפחות נתיב העשרה.

צילום ג'ני זרח

דרור אהרון

ראש המועצה, דרור אהרון: "מדובר במשימה ערכית וחשובה מעין כמותה. מועצת גן יבנה נרתמת באופן מלא ומוחלט על מנת להקל על קליטת המשפחות בגן יבנה, לתמוך בהן ולספק את צרכיהן. אני חייב לציין את ההירתמות המדהימה של תושבי גן יבנה וכלל קהילת גן יבנה, שמהרגע שידעו על הגעתן של משפחות המפונים נרתמו ועשו הכל כדי לסייע, לתמוך ולחזק את תחושת השייכות שלהן ביישוב. אנחנו כאן למענם בכל מה שיידרש, עם ישראל חי!".

צילום ג'ני זרח

יובל עטיה מנכ"ל חברת "מבנים ונתיבים": "אנו שמחים ומתרגשים לקבל את משפחות נתיב העשרה בפרויקט של חברת 'מבנים ונתיבים' בגן יבנה. דאגנו להם לקבלת פנים חמה ועוטפת, הכל כדי שהם ירגישו בבית. מבחינתנו זו משימה לאומית, לדאוג שהקהילה שחוותה פגיעה איומה ב-7 באוקטובר - ילדים, משפחות, שכנים שחלקו חיים משותפים, יוכלו להמשיך להיות יחד ולאפשר להם סביבה מחבקת ועוטפת על מנת להתחיל לשקם במעט בחזרה את חייהם, עד אשר יוכלו לחזור חזרה לביתם. אנו נמשיך ללוות אותם לאורך כל הדרך על מנת שיזכו לקליטה קלה ונעימה. תודה למועצה המקומית ולמנהלת תקומה שסייעו בתהליך".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה