בר פייזק מגן יבנה כובשת פסגות בעולם המוסיקה

$(function(){setImageBanner('373f4cb1-6c8d-48cd-b01d-a6f7419db422','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בר פייזק מגן יבנה, תלמידת קונסרבטוריון אשדוד, היא זוכת תחרות "קולות העתיד" של הסינפונייטה הישראלית באר שבע. במהלך השנה שעברה מאז התחרות, הספיקה בר לזכות בפרס נוסף על הלחנה, לכתוב מחזה אופראי שלם ולזכות לעבד ולבצע שיר עם הסינפונייטה. בין לבין חולמת בר לעלות על במת האופרה החשובה בעולם באיטליה.

צבי

הסינפונייטה הישראלית באר שבע הודיעה כי תקיים, זו השנה השנייה את התחרות "קולות העתיד" ע"ש דבורה ודניאל אלאלוף-לווינר, תחרות ווקאלית נושאת פרסים במטרה למצוא את דור העתיד של הסולנים הקלאסיים.

בתחרות שנה שעברה זכתה בר פייזק מגן יבנה תלמידת קונסרבטוריון אשדוד. פייזק כעת תלמידת תיכון במגמת מוזיקה ומייעדת את עצמה להגיע לתזמורת צה"ל כסולנית קלאסית. בשנה שעברה מאז התחרות פייזק הספיקה לזכות בפרס בטקס פרסי אשדוד עבור לחנים שכתבה, להמשיך בלימודי פיתוח קול, לכתוב שירים, וביוני השנה תשתתף בתחרות במקדוניה, שם תתחרה בקטגורית הסולנית קלאסית. בנוסף, בר תעלה לבמה יחד עם הסינפונייטה הישראלית באר שבע כחלק מפסטיבל אביב קלאסי -  פסקול איטלקי שיתקיים באפריל.

עיניה של בר פייזק, זוכת התחרות שנה שעברה, תמיד נשאו לעבר לה סקאלה, בית האופרה המפורסם בעולם השוכן במילאנו. פייזק מספרת כי תחרות "קולות העתיד" היוותה עבורה את הצעד הראשון במסע שלה לאיטליה, וכי הזכייה נתנה לה את הבטחון לעמוד מול קהל ולהיות בטוחה בכישרון שלה, ממש כמו הזמרים בלה סקאלה.

בר פייזק מסבירה: "התחרות נתנה לי מקפצה לקריירה המוסיקאלית שלי, גם באופן הרגשי וגם באופן הטכני. התחרות מעניקה כלים רבים וחשובים כמו עמידה על במה ושימוש נכון בטכניקת הקול. ממליצה לכל צעיר או צעירה המעוניינים להצליח ולפתח את עצמם במוזיקה הקלאסית להגיש מועמדות ולהתחרות".

ההרשמה לתחרות "קולות העתיד" השנייה נפתחה כבר ותמשך עד 22/3/20. התחרות תתקיים ב25/5 בקונסרבטריון העירוני באר שבע. ההשתתפות מיועדת לתושבי הדרום מגדרה ועד אילת מגיל 15 ועד 22. את התחרות יזמה חברת הועד המנהל של התזמורת, ג'יזל אלאלוף בשיתוף הנהלת התזמורת ובתמיכתם של דבורה ודניאל אלאלוף-לווינר, זוג פילנטרופים מצרפת אשר בזכותם מתקיים הפרויקט הייחודי והאיכותי זו השנה השנייה ברציפות.

קרדיט כתבה ותמונה: צבי תקשורת

 

 

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה