בתי הספר בגן יבנה התחילו את שבוע הלימודים עם נושא קבלת האחר, השוויון והפלורליזם החברתי והאישי

$(function(){setImageBanner('3b075afe-fa0c-4c3d-8da6-6a562b5a5564','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בעקבות ראיון שנתן השר רפי פרץ לעיתון "ידיעות אחרונות" בה אמר דברים קשים על קהילת הלהט"בים ועל אי קבלת האחר, בחרו ראשי רשויות רבים לפתוח את שבוע הלימודים עם שיעורי קבלת האחר, ערך האדם והשיויון. גם ראש המועצה דרור אהרון בחר לפתוח את יום הלימודים הראשון של השבוע בשיעור חשוב זה בכל בתי הספר ביישוב.

פייסבוק

בסוף השבוע האחרון, התראיין רפי פרץ שר החינוך למוסף "ידיעות אחרונות". כאשר הוא נשאל כיצד היה מגיב אם אחד מילדיו היה מגלה נטיה מינית שונה, השיב פרץ :"ברוך השם, הילדים שלי גדלו בצורה טבעית ובריאה, הם בונים את הבתים שלהם מתוך ערכים יהודיים. אני לא מעסיק את עצמי במה היה אם". 

פרץ אף הגדיר משפחה נורמטיבית ככזו המורכבת מאיש ואשה . 

דבריו אלו עוררו סערה גדולה ובעקבותיה בחרו ראשי רשויות רבים לפתוח את השיעור הראשון בשבוע בנושא קבלת האחר, ערך השיויון והפלורליזם החברתי והאישי.

כך בחר לעשות גם ראש מועצת גן יבנה דרור אהרון:"לצערי, נחשפתי לדבריו של שר החינוך רפי פרץ. אנחנו בגן יבנה כיישוב קהילתי המקדש את ערך אהבת החיים ואת אהבת האחר, לא מסכימים עם הדברים שנאמרו על ידו וצוטטו בעיתון, לכן ביקשתי ממנהלי ומנהלות בתי הספר ביישוב להקדיש את השיעור הראשון של השבוע לנושא קבלת האחר, שיוויון ופלורליזם חברתי ואישי."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה