גאווה מקומית: בתחרות שנערכה במשרדי גוגל ישראל, זכתה במקום הראשון נבחרת תלמידים מאורט ע"ש יצחק רבין גן יבנה

$(function(){setImageBanner('7dc74b2f-3bc9-4880-aed7-1c906b22f002','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

נבחרת שומרי המסך בבית הספר אורט על שם יצחק רבין יצרו אתר רישיון לסמארט-פון, אתר המכיל חוברת כללי התנהלות ברשת, ומשחקים אינטרנטיים המסייעים לילדים הצעירים להפנים את הכללים.

ממועצת גן יבנה נמסר כי:

"נבחרת תלמידים מאורט על שם יצחק רבין בנו אתר אינטרנט מיוחד וזכו במקום הראשון בתחרות שומרי מסך שנערכה במשרדי גוגל ישראל.

יוזמה זו התפתחה במהלך השנים, שודרגה למשחקי קופסה (שהוצגו בביקור בכנסת), והפכה  עתה לאתר אינטרנטי, כאשר התלמידים עצמם בנו את האתר, יצרו את המשחקים, ועיצבו את הדמויות והגרפיקה באתר בכישרון רב.

על עבודתם הקשה והטובה הם זכו במקום ראשון בתחרות הארצית של אורטוב שהתקיימה במשרדי  "גוגל". 

את הנבחרת יצגו התלמידים  קרן אור בדש, איתי שטרית ושי צ'ולפייב בתחרות שנערכה במשרדי גוגל בשני שלבים ובסיומה עלו לגמר וזכו במקום ראשון.

תלמידי הנבחרת  של אורט רבין הגיעו בתחפושת של גיבורי על, הציגו מצגת וסרטון של היוזמה וכן את האתר עצמו, כאשר הם מדגימים את הרעיון, של גיבורי על הנלחמים בבריונות ברשת.

מועצת גן יבנה

התלמידים שלקחו חלק בנבחרת הם איתי שטרית, תמיר בן חנן, פלג בן ישי, עופרי אזולאי, קרן אור בדש, אגם אלון, שי צ'ולפייב, עמית בן ישי ויובל בן ישי. בהובלת המורות צביה כהן ועינב גנוד.

מנהלת בית הספר מרי שפונט:

"כל הכבוד לקבוצת שומרי מסך ולמובילת הקבוצה הגב' צביה כהן. הרישיון לסמרטפון הוא סטארט מבריק של שומרי מסך ,שהוכיחו כי יכולות ביצועיות ויצירתיות מדהימות במיזם הזה, שיש בו תועלת ערכית וחינוכית כאחד.

מקווה שהורים ישכילו ויעשו בו שימוש. העלאת המודעות לשימוש מושכל באינטרנט היא מטרה חשובה בחינוך הערכי והייעוצי. " שומרי מסך" הפגינו יוזמה ויצירתיות, שחברו יחד ליצירת מיזם מבריק ערכי וחינוכי.

כל הכבוד –יישר כח! לקבוצה ולמנחת הקבוצה הגברת צביה כהן".

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה