גאווה מקומית: מגמת התקשורת באורט רבין והסרט "הנקמה" זכו במקום שני בפסטיבל לסולידריות חברתית

$(function(){setImageBanner('34d677fd-4dcb-4c82-8878-94be718266b3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

פסטיבל סולידריות לקולנוע וזכויות אדם הוא אירוע ייחודי המעלה לשיח ציבורי בישראל סוגיות חברתיות-פוליטיות מרכזיות- באמצעות הקרנתם של סרטים פורצי דרך בנושאי זכויות אדם מישראל ומהעולם, החותרים לקידום השלום, דמוקרטיה וזכויות אדם לצד שוויון וצדק חברתי, זו השנה ה 11. מגמת תקשורת בבית הספר אורט ע"ש יצחק רבין גן יבנה, זכתה במקום השני עם הסרט "הנקמה"

מועצת גן יבנה

ביום חמישי  ה28 בדצמבר נערכה תחרות, ביצירה הצעירה, במסגרת פסטיבל סולידריות חברתית. מתוך 8 סרטים שהגיעו לגמר, הסרט "הנקמה" של אופיר טל , נועם נחייסי, אביתר אהרון ושילי מרדכי- בוגרי בית הספר, זכה במקום השני המכובד.

הסרט הנו סרט עלילתי מז'אנר המתח/ אימה, המתאר שני בריונים שמתעללים בחנון של הכיתה ולאחר שהוא מתאבד הרוח שלו רודפת אחריהם.

מועצת גן יבנה

את הסרטים עושים התלמידים במסגרת מגמת תקשורת באורט רבין ובהובלת מר עמירם רומם, שמצליח בכל שנה ושנה ליצור עם תלמידיו סרטים איכותיים, הזוכים בפרסים בתחרויות שונות.

פסטיבל סולידריות לקולנוע וזכויות אדם הוא אירוע ייחודי המעלה לשיח ציבורי בישראל סוגיות חברתיות-פוליטיות מרכזיות- באמצעות הקרנתם של סרטים פורצי דרך בנושאי זכויות אדם מישראל ומהעולם, החותרים לקידום השלום, דמוקרטיה וזכויות אדם לצד שוויון וצדק חברתי, זו המהדורה האחת עשרה של הפסטיבל.

מועצת גן יבנה

מנהלת בית הספר דלית כהן: "מגמת התקשורת בבית ספרינו זכתה לשבחים רבים, סרטים רבים שיצרו, התלמידים בהנחיית המורה עמירם רומם, זכו בפרסים ובתעודות שבח. אני מברכת את כל התלמידים המוכשרים על הזכייה המכובדת ואת  מר רומם,  שמעמיד דורות של תלמידים מוכשרים ועושי חיל, בתחום הקולנוע והתסריטאות. אתם מנחילים הרבה כבוד וגאווה לבית ספרנו בעבודה היצירתית והערכית שלכם."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה